به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدرضا خلعتبری پس از عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس گفت: اگر بخواهم صحبت کنم نمی توانم حرف هایم را در چند کلام بگویم چون باید یک دفتر بنویسم. در این یکی، دو ماه داستان ها و اتفاقات بسیاری روی داد که شکر خدا منجر به عقد قرارداد با پرسپولیس شد.

وی ادامه داد: من از سردار رویانیان ممنون و متشکرم که شبانه روز پیگیر این انتقال بودند. امیدوارم که بتوانم همچون دوران حضورم در سپاهان، برای پرسپولیس هم بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم تا انتظارات هواداران را بر آورده کنم و نماینده خوبی برای دوستداران پرسپولیس که دوست داشتند من هم پیراهن این تیم را به تن کنم، باشم.

خلعتبری در ادامه گفت: خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم. برای من، کشورم عزیز است و به آن تعصب دارم و با آمدنم به پرسپولیس خیالم از بابت بسیاری مسائل که ممکن بود که فوتبالم را تحت تاثیر قرار دهد راحت شد. بعدها در این باره بیشتر صحبت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه خودم می دانم از مدیر باشگاه عجمان نیز تشکر و تقدیر کنم. آنها برای من بهترین هتل و امکانات را فراهم کردند و برای انتقالم به پرسپولیس نهایت همکاری را داشتند. من هرگز این مسائل را فراموش نمی کنم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام داده و نماینده شایسته ای برای هواداران باشم.

ملی پوش پرسپولیس ادامه داد: از آقای هدایتی که برای پرداخت مبلغ رضایتنامه اقدام کردند تشکر می کنم. همه می دانند که طی هفته های اخیر این انتقال شرایط خاصی پیدا می کرد. یک روز امیدوار بودیم و یک روز نا امید، اما در نهایت تقدیر این بود که من پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و حالا می خواهم بهترین باز ی هایم را انجام بدهم.

خلعتبری درباره اینکه از میلیاردها تومان پول گذشته ولی برخی انتقادهایی را مطرح می کنند گفت: نمی خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. به هر حال مردم آگاه هستند.

خلعتبری درباره اینکه دوست دارد چه شماره پیراهنی را در پرسپولیس بر تن کند، خاطرنشان کرد: همه می دانند که من شماره ۹ را دوست دارم ولی ظاهرا این شماره را بازیکنان بر تن کرده اند. اگر این امکان وجود نداشته باشد، شماره های ۳۳ یا ۹۹ را هم دوست دارم.

بازیکن تیم ملی فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: من همیشه گفته ام فوتبالم را به نوعی مدیون آقای دایی هستم. ایشان به من اعتماد کرده اند و در آن برهه حساس و در بازی های انتخابی جام جهانی مرا به تیم ملی دعوت کردند و همان بازی ها پشتوانه ای برای پیشرفت من در فوتبال ایران شد. حالا خوشحالم که شاگرد علی آقا خواهم بود. اعتماد مربی به بازیکن، هم از نظر فنی و هم از نظر روحی - روانی تاثیر ویژه ای در موفقیت و کارآیی بازیکن دارد. خوشحالم که نسبت به این موضوع در پرسپولیس شرایط خوبی خواهم داشت. با این وجود باید دو چندان تلاش کنم چرا که می دانم مربی، باشگاه و هواداران انتظارات بسیاری از من دارند. امیدوارم که بتوانم نزد آنها سربلند باشم و بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم.