به گزارش پارس ، به نقل ازسایت پرسپولیس، محمد رویانیان پس از امضای قرارداد دو ساله با محمدرضا خلعتبری به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: « آرزوی دو ساله ام بود که محمدرضا خلعتبری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، چرا که هواداران و مربیان پرسپولیس خواهان حضور او در این تیم پرطرفدار بودند. »

وی افزود: « فصل قبل نتوانستم خلعتبری را به پرسپولیس بیاورم. امسال اما از تیر ماه شخصا با باشگاه عجمان و مدیر برنامه های خلعتبری در امارات جلساتی داشتم. ما روی قیمت مشکل داشتیم و به توافق نرسیدیم اما خلعتبری پس از تغییر نام لیگ این کشور قاطعانه به من گفت: " مرا بیاورید پرسپولیس. " مذاکرات ما از سر گرفته شد و هم باشگاه عجمان همکاری کرد و چهارصد هزا دلار تخفیف داد و هم خلعتبری تخفیف بسیار خوبی به ما داد. جا دارد هم از مدیران باشگاه عجمان و هم از این بازیکن ملی پوش و مدیر برنامه هایش و تمام کسانی که ما را در این راه یاری دادند، تشکر کنم. »

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: « خلعتبری با پرسپولیس برای سال اول قراردادی ۶۵۰ میلیون تومانی بست که ۱۵۰ میلیون نیز در صورت راهیابی پرسپولیس به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی او به این بازیکن تعلق می گیرد. ما با خلعتبری قراردادی دو ساله بستیم. مبلغ قرارداد سال اول او را شفاف گفتم و باید بگویم مبلغ قرارداد سال دومش با پرسپولیس متفاوت است. »

رویانیان در پاسخ به این سوال که خلعتبری از میلیاردها تومان پول به خاطر کشورش و پرسپولیس گذشت کرده، گفت: « در واقع خلعتبری حدود سه و نیم میلیارد تومان ضرر کرد. این کار او جای تقدیر و تبریک دارد. خلعتبری دست به کار بزرگی زد و اگر منصف باشیم باید بگویم این اقدام و گذشت او در تاریخ فوتبال ما ماندگار خواهد شد. »

رویانیان خاطرنشان کرد: « وظیفه خود می دانم بار دیگر از آقای حسین هدایتی تشکر و تقدیر کنم. البته ما یک اسپانسر دیگر هم داریم که از آن رونمایی خواهیم کرد. »

محمد رویانیان در پایان گفت: « قرارداد خلعتبری در هیات فوتبال و سازمان لیگ ثبت خواهد شد و اقدامات لازم برای دریافت ITC و ثبت قرارداد در سیستم TMS فیفا و دریافت مجوز از فدراسیون بین المللی فوتبال ظرف امروز و فردا انجام خواهد شد و قاطعانه باید بگویم خلعتبری برای بازی کردن در دربی به محض دریافت ITC هیچ مشکلی نخواهد داشت و در صورت صلاحدید آقای دایی می تواند در دربی به میدان برود. بد نیست بگویم فصل گذشته در تاریخ دوم بهمن ماه، ولاتکو بازیکن مقدونیه ای با پرسپولیس قرارداد بست و ITC او را با پیگیری فراوان دریافت کردیم و کارت بازی ولاتکو برای حضور در دربی که ششم بهمن بود، صادر شد اما این بازیکن به علت سرماخوردگی در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت و خلعتبری نیز چون از سهمیه بازیکن آزاد استفاده نکرده ایم پس از دریافت ITC هیچ منعی برای بازی کردن در دربی ندارد. »