به گزارش پ ارس به نقل از فارس، انگین فیرات امشب در کنفرانس پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم تراکتورسازی نفرات کلیدی و خوبی دارد و سایپا در مقابل این تیم روز سختی را در ورزشگاه یادگار امام خواهد داشت.

وی افزود: تیم تراکتورسازی بازیکنان سرعتی دارد و با حمایت تماشاگرانش سعی خواهد کرد که ما را تحت فشار بگذارد، اما بازیکنان جوان و پر انرژی تیم سایپا نیز درصدد ادامه روند صعودی خود هستند.

فیرات با اشاره به تیم سایپا گفت: من در این تیم از بازیکنان خوبی بهره می برم و هدف من در این تیم ضمن کسب نتیجه لازم در مقابل تراکتورسازی، آماده سازی برای بازی های آتی است.

سرمربی سایپا با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل مس افزود: ما در این بازی هشت موقعیت عالی گل را از دست دادیم و می توانستیم با گل های بیشتری در این بازی به پیروزی دست یابیم و برای بازی فردا نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

سرمربی سایپا از تراکتورسازی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نامبرده و تصریح کرد: تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد تیم های مدعی این فصل هستند و برای قهرمانی تلاش می کنند.

وی در مورد تراکتورسازی یادآور شد: تراکتورسازی تیم خوبی است اما در هماهنگی با مشکل مواجه هستند و در دراز مدت با رفع این مشکل به موفقیت های خوبی دست خواهند یافت.

به گفته فیرات تیم فوتبال سایپا در بازی فردا مقابل تراکتورسازی به همراه ابراهیم صادقی چهار بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور فردا جمعه هشتم شهریور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان سایپای کرج است.