به گزارش پ ارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال با توجه به برگزاری دیدارش مقابل استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز تمرینات خود را در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد. در تمرینات امروز آبی پوشان مهدی رحمتی و خسرو حیدری که روز گذشته با هماهنگی کادر فنی غایب بودند، حضور داشته و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداختند. از سوی دیگر فرهاد مجیدی پژمان نوری و گوران لاوره دو بازیکنی بودند که در تمرینات حضور نداشتند.

*قبل از شروع تمرین امروز امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان دو بازیکنی بودند که با یکدیگر به بازی تنیس فوتبال پرداختند. کری این دو نفر در حین برگزاری بازی قابل توجه بود.

*حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شده و در سکوت کامل برنامه های تاکتیکی را نظاره کردند.

*امیر قلعه نویی با لباس ورزشی در تمرین امروز حاضر بود. وی در ابتدا برنامه های تاکتیکی را نظاره کرد و سپس در هنگامی که بازیکنان مشغول کارهای سنگین برای مسابقه روز شنبه شدند به میانه زمین رفت و نظاره گر برنامه ها شد. سرمربی استقلال که امروز سرحال و قبراق به نظر می رسید در بازی درون تیمی سبز و نارنجی حضور پیدا کرد و به یاد دوران جوانی اش پا به پای سایر بازیکنان به فوتبال پرداخت. جالب اینجاست که وی تأکید داشت که بازیکنان یک ضرب پاس بدهند و خودش نیز به هنگام صاحب توپ شدن این کار را انجام می داد. سرمربی استقلال در حین تمرین خطاب به بازیکنان تیمش اعلام کرد که مراقب ساق پای یکدیگر باشند و یکدیگر را مصدوم نکنند.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، دکتر نوروزی، مهدی فنونی زاده و سیروس دین محمدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

*در حاشیه تمرین امروز یک عکاس با لباس قرمز و مشکی که روی آن آرم پرسپولیس حک شده بود به محل تمرین آمد، این موضوع با واکنش حاضران مقابل کمپ استقلال روبرو شد اما مسئولان اجازه ورود به این عکاس را صادر کرده و او تنها پس از ۱۰ دقیقه حضور در تمرین کمپ مرحوم حجازی را ترک کرد.

*میرشاد ماجدی و دکتر نوروزی در حاشیه تمرین امروز با سرمربی استقلال به گفت وگو پرداختند.

*مهدی فنونی زاده در حین برگزاری تمرین امروز در خصوص مسابقه ای که فردا قرار است در آن حضور پیدا کند از خبرنگاران سؤال می پرسید و جالب است که او از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد. قرار است فردا تیم رسانه ورزش و منتخب پیشکسوتان جنوب غرب به یاد جهان پهلوان تختی در ورزشگاه شهید قیانوری به مصاف یکدیگر بروند.

*مدد جباری مسئول تدارکات استقلال امروز باز هم لباس های تولیدی مجید را به بازیکنان داد و از آنها خواست تا برای آخرین بار این لباس ها را پروف کنند و سایز بزنند. به احتمال فراوان آبی پوشان در دیدار مقابل استقلال خوزستان با همان لباس های سفیدرنگ و قدیمی شرکت آ ل اشپورت به زمین می روند و از دیدار مقابل پرسپولیس با لباس های جدید بازی خواهند کرد.

*تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد و آبی پوشان روز جمعه تهران را به مقصد اهواز ترک می کنند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.