به گزارش پارس ، به نقل ازفارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این را می دانیم که برخی باشگاه ها در تصمیم گیری ها فوتبال ایران تاثیرگذار هستند.

مجید جلالی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: شرایط جدول به گونه ای است که در هفته های اول بازی های بسیار سختی داریم. پس از دیدار هفته اول متوجه شدیم که اشکالاتی در کار ما وجود دارد که در قالب جلسات تئوری تلاش می کنیم این موضوعات را برطرف کنیم و از لحاظ روحی و روانی تیم را بازسازی کردیم. انشاءالله بتوانیم از هفته دوم نتایج بهتری بگیریم و برای کسب موفقیت تلاش بیشتری کنیم.

وی در مورد میزان شناختش از گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد تیم جوان و دوند ه ای است که در رویارویی با این تیم ها باید بسیار با برنامه و دقیق عمل کنیم.

جلالی در مورد مصدومیت علی کریمی خاطرنشان کرد: کریمی مصدومیت کوچکی دارد که روز گذشته استراحت کرد و کارش را زیر نظر پزشکان انجام داد. امروز پس از معاینه توسط پزشکان وضعیت او مشخص می شود و مشکلش چندان حاد نیست.

وی در مورد اینکه بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کرد دو سه روز دیگر در مورد وضعیت کریم انصاری فرد صحبت هایی را مطرح خواهد کرد، اظهار داشت: همان زمان گفتم چیزهایی در ذهنم وجود دارد که باید نسبت به آنها مطمئن شوم و سپس صحبت هایم را بیان کنم. اکنون با توجه به اینکه وضعیت کریم انصاری فرد مشخص نیست نمی توانم صحبتی انجام دهم.

جلالی در مورد انتقادهای کارلوس کی روش و صحبت های روز گذشته او در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: اینکه کی روش از برنامه خود دفاع می کند و با پشتکار، تلاش و سماجت می خواهد آن را عملی کند، خوب است. فوتبال ایران را می شناسیم، اگر انتظار داریم او به عنوان یک مربی بزرگ تاثیرگذار باشد با برگزاری دو سه اردوی ۷ روزه یا ۱۰ روزه به وقوع پیوستن این مسئله غیرممکن است. هم ما و هم او می دانیم که کی روش اعتقادی به لیگ ایران و اینکه اگر لیگ برتر در جریان باشد بتواند کمکی به فوتبال ما بکند، ندارد. چرا که این موضوع را خودش بارها اعلام کرده و دیدیم برای انتخاب بازیکنانش به جاهای دیگر سر می زند.

سرمربی تراکتورسازی افزود: او می خواهد برنامه اش حتما عملی شود و سایر موضوعات مثل جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را آنقدر با ارزش نمی بیند. صحبت های او چنین نشانه ای می دهد. بهترین کار این است که در یک فضایی به دور از رسانه تعدادی از مسئولین حتی با حضور نماینده برخی باشگاه ها بنشیند و برای ریختن برنامه بهتر هم اندیشی کنند.

جلالی تاکید کرد: واقعیت فوتبال ما این است که برخی باشگاه ها هستند که در تصمیم گیری ها تاثیرگذارتر از تیم ملی هستند و در این ساختار نمی توان نقش آنها را نادیده گرفت. اینکه کی روش می گوید برای داشتن تیمی بهتر از تیم فعلی نیاز به زمان بیشتر دارد، من هم چنین اعتقادی دارم اما این موضوع نباید سبب شود تا سایر بخش ها به تمسخر گرفته شوند.

وی در مورد اینکه آیا آنها راضی هستند در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی با وجود هزینه ای که انجام دادند بدون بازیکنان ملی پوش به میدان بروند، گفت: این انتظار بسیار سنگینی است که از طرف مقابل داشته باشی. به عنوان مربی تنها اگر به کار خودم فکر کنم خوب نیست؛ چه مربی باشگاهی باشد و چه مربی تیم ملی باید تمامی جوانب را بسنجیم تا سهم و سودی که می رسد از آن کل فوتبال لذت ببریم.

جلالی در مورد اینکه کی روش به عدم بازی استقلال در چهار هفته و همچنین نزدیکی مسابقات چهار هفته لیگ با لیگ قهرمانان آسیا به شدت انتقاد کرده است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم باشگاه هایمان که بهتر بگوئیم چند باشگاه بزرگ که معمولا معترض هستند را متقاعد کنیم که در هر ۴ روز دیدار انجام دهیم، خیلی از مشکلاتی که داریم حل خواهد شد.