به گزارش پارس ، محمود کریمی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت سپاهان گفت: ما هر سال که قهرمان شده ایم در اوایل فصل دچار افت کوتاهی شده ایم. به همین دلیل افت کوتاه مدت سپاهان، ما را نگران نکرد. ما بازی ها را خوب شروع کردیم و متاسفانه با یک بحران کوچک برخورد کردیم. با پیروزی برابر صبای قم از آن بحران کوچک خارج شدیم و آماده دیدار بعدی هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره ماجرای جباری اظهار کرد: متاسفانه یک سری گمانه زنی ها ایجاد شده است که پایه ای ندارد. من واقعیت را به شما می گویم تا این ماجرا روشن شود. در ماجرای جباری، نه اخراجی وجود دارد و نه ناراحتی فنی. کادر فنی سپاهان از جباری راضی بود و البته ما هم توقع نداشتیم جباری همان عملکردی را که در استقلال داشت را بلافاصله در سپاهان ارایه دهد. قاعدتا نیاز به زمان بود تا او مجددا اوج گیری کند اما از همان روزهای اول جباری چند بار به کرانچار گفت که می خواهد مدتی از فوتبال دور باشد و هیچ جایی هم نمی رود. این مساله را دو، سه بار به کرانچار گفت و او هم به جباری گفت باشد و برو هر وقت تمرکز پیدا کردی برگرد. این که گفته می شود تماشاگران فحش داده اند یا لیدرها فلان کرده اند همه و همه دروغ است.

مربی سپاهان در ادامه تاکید کرد: صحبت های جباری برای کرانچار تعجب آور بود. به هر حال من فکر می کنم جباری روحیه ای خاص دارد و شاید تحت فشار بوده، شاید دلش با استقلال بوده و هزار شاید دیگر که تنها خود جباری باید به آنها پاسخ دهد. از نظر من جباری یک انسان خوب و بازیکنی با قابلیت فنی بالاست که می تواند به ما خیلی کمک کند. با این حال من باز هم می گویم که هیچ مشکل فنی ای میان سپاهان و جباری نبود و او به خاطر خستگی، خواست تا مدتی در کنار ما نباشد و کرانچار هم با خواسته ی او موافقت کرد.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به لغو اردوی تیم ملی چیست، اظهار کرد: اصول کاری این است که باید با درخواست های سرمربی موافقت شود. خصوصا وقتی پای منافع ملی در میان باشد. اگر کی روش را قبول داریم باید درخواستش را اجابت می کردیم. این که روزهای فیفا را به این راحتی از دست بدهیم اصلا خوب نیست. این زشت است که به خاطر مسائل مالی اردوی ما لغو شود. ما فوتبالی پرهزینه داریم و حالا چرا به خاطر مسائل مالی باید اردو لغو شود را نمی دانم. همه باید کمک کنند تا خواسته های سرمربی تیم ملی محقق شود و بهانه ای برای آینده باقی نماند.

کریمی در پاسخ به سوالی درباره بازی این هفته تیمش برابر داماش گفت: آخرین دیدار ما برابر داماش، برای من خیلی تلخ بود. ما برابر آنها قهرمانی را از دست دادیم. آنها تیم خوبی هستند و با توجه به برد این هفته شان، با روحیه به مصاف ما می آیند هرچند چمن مصنوعی ورزشگاه آنها کار را سخت می کند اما باید با آنها کنار بیاییم و با یک برد، ان شاءالله به جمع مدعیان بازگردیم.

مربی سپاهان در پایان با تمجید از محمد غلامی، بیان کرد: چون خودم مهاجم بودم می دانم که یک مهاجم نیاز به آمادگی بالا از لحاظ روحی روانی دارد. سال گذشته فشار بر روی غلامی بالا بود و او نتوانست قابلیت هایش را نشان دهد اما امسال با اعتماد به نفس بیشتری که پیدا کرده خیلی به ما کمک کرده است. جدایی خلعتبری و سوکای از سپاهان باعث شد عده ای بگویند خط حمله سپاهان ضعیف است اما چرا نمی بینند که از ۸ گل سپاهان، ۶ گل سهم مهاجمان است؟ امیدوارم روند موفقیت های غلامی و سایر مهاجمان و بازیکنان سپاهان ادامه دار باشد.