به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، با کاربردهای شارژرهای تلفن همراه اشنایی دارید و حتما برای شما پیش آمده است که در نبود یک شارژر مناسب برای تلفن همراهتان با مشکل نیز روبرو شده باشید. این دستگاه ها هرچند بسیار کوچک هستند اما کاربرد زیادی دارند. بسیاری از شارژرها دارای شکل یکسان هستند اما طراحان در این عرصه نیز وارد شده اند و شارژرها عجیب تولید کرده اند.

درخت شارژ خورشیدی

یکی از جالب ترین شارژهایی که تا طراحی شده است درخت شارژرها نام دارد. این درخت ۵۴ سلول خورشیدی دارد و می تواند هر نوع تلفن همراهی را شارژ کند. این تعداد سلول خورشیدی انرژی در خود ذخیره می کنند که می تواند چندین دستگاه را به طور همزمان به آن متصل کرد.

شارژر یو یو

یکی از طرح هایی که درچین ارائه شده است شارژرهای یو یو هستند. این شارژرها بسیار سرگرم کننده هستند و در نوع یک تفریح به حساب می آیند. تنها کافی است تا مقداری یو یو بازی کنید و سپس این انرژی ایجاد شده در سلول های درون آن جمع می شود و می توانید هر زمان که خواستید تلفن همراهتان را به آن متصل کنید تا شارز شود.

شارژر آمپلی فایر

یکی از جالب ترین طرح های شارژر که البته طراح آن مشخص نشده است آمپلی فایر شارژر است. این دستگاه اینگونه کار می کند که تنها کافی است تلفن را به آن متصل کنید و سپس شروع به گوش دادن به موسیقی کنید. لرزش های که این آمپلی فایر حین پخش موسیقی ایجاد می کند به پالس های الکتریکی تبدیل می شود و تلفن شما را شارژ می کند.

شارژر تستی

طراح چینی" هیوآن کو" چندی پیش شارژر جالبی را رونمایی کرد. او دستگاهی طراحی کرده است که به شکل تست کننده های نان کار می کند. تنها کافی است تا باتری را درون آن قرار دهید و سپس بعد از شارژ شدن خودش به مانند نان های گرم شده از دستگاه خارج می شود. این دستگاه به خاطر ایده عحیب اما جالبی که داشت با استقبال خوبی نیز از طرف مشتریان روبرو شد.

شارژر تلمبه ای

شرکت فناوری نارنجی از آمریکا چندی پیش شارژری را طراحی کرد که به عنوان یکی از طرح های برتر وسایل زیست سازگار شناخته می شود. تمام مکانیز این شارژر به یک تلمبه است. شما تلفن همراه خود را به این تلمبه وصل می کنید و با حرکت دادن اهرم آن پالس های الکتریکی ایجاد شده و تلفن همراهتان شارژ خواهد شد.