به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد مایلی کهن بعد از شکست صبای قم مقابل سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به شرایط این بازی و دلایل شکست صبا اظهار داشت: باید بگویم که ما در این مسابقه اصلا بازی را خوب شروع نکردیم و بازیکنان تیم ما با اشتباهات خود دو گل تقدیم سپاهان کردند.

وی افزود: اگرچه ما در بازی های قبلی خوب بازی کردیم اما در این مسابقه به اندازه بازی های قبلی خوب نبودیم و بازیکنان تیم ما اشتباهات بسیاری مرتکب شدند و در نیمه نخست بازی سنگین بازی می کردند.

سرمربی تیم صبای قم با اشاره به میزبانی زردپوشان در این مسابقه بیان داشت: سپاهان در خانه خود عملکرد خوبی به نمایش می گذارد و همه می دانند وقتی یک تیم در خانه سپاهان دو گل از این تیم عقب بیفتد، بسیار سخت است که این نتیجه را جبران کنیم.

وی پیرامون دلایل زهردار نبودن خط حمله صبای قم در بازی های اخیر بیان کرد: این مسئله را قبول ندارم و باید بگویم که تیم ما در خط حمله خود رضا عنایتی را دارد که بازیکن بسیار خوبی است و در بازی های اخیر خود برای تیم دو گل زده اما دلیل تعویض او این بود که در این مسابقه خسته بود.

مایلی کهن در ادامه بیان داشت: شیوه بازی ما در مسابقه امروز به گونه ای نبود که از عنایتی بیشتر استفاده کنیم و باید بگویم در این مسابقه بر خلاف بازی های قبلی از عملکرد بازیکنانم رضایت ندارم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا صبای قم در فصل جاری به کسب سهمیه آسیایی می اندیشد یا خیر، اضافه کرد: نمی توانیم با دو برد بگوییم که سهمیه می خواهیم و به نظر من سهمیه آسیایی مخصوص تیم هایی هستند که اهرم های فشار دارد و تیم ما که کمترین هزینه ها را انجام داده دارای این اهرم ها نیست.

سرمربی تیم فوتبال صبا پیرامون اهرم های فشار گفت: نمی توانم بگویم اهرم های فشار چه کسانی هستند که نتایج را در بیرون از زمین تعیین می کنند. منظور من فعلا این نیست چون می توانیم فعلا اهرم های فشار مثبت نظیر تماشاگران و مطبوعات را در نظر بگیریم که روی داور و بازیکنان نیز تاثیرگذار هستند.