به گزارش پارس ، منصور ابراهیم زاده در گفت وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم راه آهن در مورد بازی با استقلال و تغییر روز بازی که مدنظر آبی پوشان بود صحبت های زیر را مطرح کرد:

از وضعیت راه آهن شروع کنیم.

ما پس از بازی با فولاد دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و پس از آن تمرینات را شروع کردیم. تمرینات خوبی انجام دادیم.

شما هم معتقدید که داوری ها ایراد دارد؟

در برنامه ۹۰ هم مشخص شد داور پنالتی را به اشتباه گرفته بود. به هر حال بازیکنان ما به گونه ای تمرین کردند و اشتباهات خود را در زمین کمتر خواهند کرد که بتوانند اگر داور هم دچار اشتباه شد نتیجه را از آن خود کنند.

قرار است بازی با استقلال را محسن ترکی قضاوت کند. او ۵ هفته قضاوت نداشته و حالا یک مسابقه مهم را باید سوت بزند.

ترکی یکی از داوران خوب ماست و مسلما تلاش می کند با قضاوت خوب خود فکرهایی که علیه او مطرح می شود را از بین ببرد. اگر اتفاقی رخ بدهد مردم خود آگاهند و تاثیراتش را می گذارد و پس از آن می توان در این باره صحبت کرد. امیدوارم او قضاوت خوبی داشته باشد و سوت های او روی نتیجه بازی تاثیر نداشته باشد. اینکه چگونه ترکی پس از ۵ هفته برای این بازی انتخاب شده باید کمیته داوران توضیح بدهد؟ دلایل این موضوع را نمی دانیم. اما مسئله ای که وجود دارد این است که زمانی که بین قضاوت کردن فاصله می افتد برای داور مشکل ساز می شود. اگر ترکی می خواهد داوری کند باید در این موضوع تداوم داشته باشد.

بازیکنان هم که جریمه شده اند؟

به هر حال این دیدگاه باشگاه بوده زمانی که پاداشی وجود دارد در کنار آن جریمه هم مطرح می شود.

آیا از نتایج راه آهن در این ۵ هفته راضی هستید؟

ما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. نتایج دلخواهمان را کسب نکردیم و این موضوع کارمان را در ادامه سخت خواهد کرد. اما امیدواریم و تلاش خود را می کنیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

ظاهرا بازیکنان شما به زمین تختی معترض هستند و می گویند ورزشگاه اکباتان بهتر است؟

به هر حال عادت کردن به یک زمین به بازیکنان کمک می کند. بازیکنان راه آهن فصل گذشته در اکباتانی بازی می کردند که به این ورزشگاه عادت داشتند. این حق هم برای آنها وجود دارد اما در مجموع شرایط این دو ورزشگاه یکسان است.

استقلالی ها درخواست داده اند دیدار هفته ششم مقابل آنها به علت حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد. نظر شما چیست؟

ببخشید من هم با ذوب آهن سه دوره در مسابقات آسیایی شرکت داشتم ما همچنین تقاضایی داشتیم اما دیدار ما را یک روز به تاخیر انداختند؟ در آن زمان هم همین افراد مسئولیت داشتند آقای تاج نایب رئیس بود و کفاشیان رئیس فدراسیون. همه هم می گفتند تاج اصفهانی است. اما آیا چنین کاری صورت گرفت؟ همین سال گذشته ما با پرسپولیس در جام حذفی بازی داشتیم. آنها به علت آب و هوا ۱۰ روز بازی نکرده بودند اما ما دو روز قبل مقابل آلومینیوم قرار گرفته بودیم. درخواست دادیم که بازی را تغییر دهند زمان هم بود، اما چنین کاری نکردند. حتی خود کاظمی دبیر سازمان لیگ هم گفت که برنامه را اشتباه نوشته اند. مگر زمانی که برنامه را می نوشتند نمی دانستند استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد؟ همان موقع برنامه درستی می نوشتند. سوال من این است چرا این اتفاق برای بقیه رخ نمی دهد؟ من دلم می خواهد که استقلال نتیجه بگیرد. نمی گویم مخالف تعویق مسابقه هم هستم اما حرف من این است که چرا برای سایر تیم ها این اتفاق رخ نمی دهد؟