به گزارش پارس ، منصور پورحیدری در گفتگو با ایسنا، با تشکر از حضور پر تعداد هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی در دیدار این تیم برابر بوریرام گفت: جا دارد از همه عزیزانی که با استادیوم آمده بودند تشکر کنم. آنها بخاطر نام ایران در ورزشگاه حاضر شدند و از عده ای هم که متاسفانه بطری پرتاب کرده اند هم گله کنم. ما تقاضای میزبانی جام ملت ها را کرده ایم و این اتفاقات تنها به گرفتاری ما منجر می شود. ای کاش این مسائل یک روز حل شود.

او در ادامه با اشاره به دیدار استقلال و بوریرام اظهار کرد: بوریرام تیم بسیار خوبی بود، این چیزی است که قبلا هم به آن اشاره کرده بودیم. آنها بسیار منظم و فیزیکی بازی می کردند و به همین دلیل استقلال آنطوری که توقع می رفت ظاهر نشد. با اینحال خدا را شکر که پیروز شدیم. با اینحال من اطمینان دادم که در بازی برگشت استقلال دیگری را می بینیم. بوریرامی ها بازتر بازی خواهند کرد و همین مسئله شرایط را تا حد زیادی به سود ما خواهد کرد.

مدیرفنی استقلال در ادامه با اشاره به خلا حضور تیموریان در این دیدار، تصریح کرد: تیموریان بازیکن بسیار موثری است و اگر مصدوم نبود، می توانست نقش زیادی در این دیدار برای ما ایفا کند. همچین احمد جمشیدیان که تا پیش از مصدومیتش خیلی در تمرینات آماده نشان می داد اما با آسیب دیدگیش، خلا یک بازیساز در استقلال پابرجا ماند. امیدوارم جمشیدیان هم هرچه سریعتر آماده شود تا بتواند با حضوری موثر در استقلال، به ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که چرا برهانی نتوانست انتظارات قلعه نویی را براورده سازد، بیان کرد: من تصور می کنم فرقی نداشت که برهانی به میدان برود یا کس دیگر، بوریرامی ها با نظم دفاعی ای که ایجاد کرده بودند به ما فضایی نمی دادند و این مسئله دردسرهای زیادی را برای ما ایجاد کرد. آنها برای مساوی یا شکست با اختلاف کم در این دیدار حاضر شدند و حتی وقتی یک بر صفر عقب بودند، خود را برای گل زدن به آب و آتش نزدند.

پورحیدری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا یک گل، اندوخته مناسبی برای استقلال خواهد بود، گفت: به یک گل اختلاف نمی توان دل بست اما با تفکری که می بینم در کادر فنی استقلال و بازیکنان وجود دارد، ما برای برد به میدان می رویم. اعتقاد دارم شانس ما نسبت به بوریرام برای صعود بالاتر است و در بازی برگشت تیمی به مراتب بهتر از دیدار رفت را شاهد خواهیم بود.