به گزارش پا رس به نقل از شبکه خبر، رئیس فدارسیون وزنه برداری گفت: درب تیم ملی به روی پنج وزنه بردار المپیکی باز است و از همین امروز می توانند در اردوی تیم ملی شرکت کنند.

حسین رضازاده در حاشیه همایش توسعه ورزش همگانی در محلات تهران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با این وزنه برداران افزود: حتی برای این رفع این مشکل جلسه ای هم با وزیر سابق ورزش و جوانان آقای عباسی داشتیم که با توجه به درخواست غیر منطقی این وزنه برداران مبنی بر کنار گذاشتن سرمربی تیم ملی این موضوع منتفی شد.

رضا زاده گفت: با توجه به این که این وزنه برداران سرمایه های ملی ما هستند وما از پول بیت المال برای آنها هزینه کردیم و چندین سال در اردوهای مختلف حضور داشتند و برای کشورمان افتخارات بسیاری کسب کردند، می توانند با هم یک تصمیم خوب و منطقی بگیرند و بار دیگر در اردوی تیم ملی شرکت کنند و برای کشورمان در مسابقات جهانی افتخار آفرینی کنند.
وی در پاسخ به صحبت های برخی از این وزنه برداران که از برخورد بد سرمربی تیم ملی در اردوها ناراحت بودند، افزود: مگر همین بچه ها چندین سال زیر نظر کوروش باقری تمرین نمی کردند؟
رضازاده با اشاره به اینکه وزنه برداران با حمایت فدراسیون و مربیان و تلاش خودشان به نشان های جهانی والمپیک رسیدند، گفت: با توجه به کارنامه خوب و قابل قبول کوروش باقری در چند سال گذشته همچنان از سرمربی تیم ملی حمایت می کنم.

۵ وزنه بردار المپیکی از فروردین ماه امسال به دلیل آنچه که آنها بد رفتاری سرمربی تیم ملی با آنها عنوان کرده اند از حضور در اردوی تیم ملی خودداری کردند.