به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرهنگ علی اکبر قرائی پور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز مبلغ ۲۵ میلیون ریال از حساب وی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرارگرفت.

وی افزود: با بررسی حساب شاکی مشخص شد از حساب وی طی چند مرحله به حساب یک فروشگاه اینترنتی پول واریز شده که با استعلام بعمل آمده از این فروشگاه مشخص شد، فردی با هویت معلوم برای خرید دو دستگاه گوشی تلفن همراه اقدام به این برداشت غیرمجاز کرده است.

رییس پلیس فتای هرمزگان با اشاره به اینکه پس از احضار این فرد و انجام تحقیقات، وی از برداشت اینترنتی غیرمجاز اظهار بی اطلاعی کرد، افزود: متهم اظهارداشت، شماره و رمز دوم کارت مالباخته را از خانمی با مشخصات معلوم دریافت کرده است.

قرائی پوربا اشاره به دستگیری و اعتراف متهم اصلی به بزه انتسابی، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم که از دوستان شاکی بود پس از فعال کردن رمز دوم برای کارت مالباخته ضمن سوءاستفاده از اعتماد وی اطلاعات حسابش را در اختیار فردی دیگری قرار داده است.

وی ضمن هشدار به شهروندان، بی توجهی شاکی نسبت به حفظ و نگهداری اطلاعات حسابش را عامل وقوع این سرقت دانست و به عموم مردم توصیه کرد: اطلاعات حساب های بانکی خود را به هیچ وجه در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.