به گزارش پ ارس به نقل از فارس، علی فتح الله زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل بوریرام اظهار داشت: شگرد تیم تایلندی اینگونه بود، آنها در همه بازی های خارج از خانه مقابل حریفانشان به تساوی رسیده بودند، اما ما توانستیم مقابل این تیم به برتری دست یابیم.

وی در مورد اینکه آیا کار تیمش در تایلند سخت نخواهد بود، گفت: خیر کارمان در آنجا راحت تر است، آنها حمله خواهند کرد و ما کار دفاعی انجام می دهیم، در این دیدار هم بازیکنانمان زود به گل رسیدند، باهوش بازی کردند و بازی خوبی انجام دادند و امتیاز خوبی هم کسب کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه با امیر قلعه نویی قهر بوده و آیا این موارد حاشیه برای استقلال به وجود نمی آورد، تأکید کرد: من با قلعه نویی قهر نبودم و این موارد هم حاشیه ای ایجاد نمی کند.

فتح الله زاده در مورد اینکه آیا برای این برد به آبی پوشان پاداش خواهد داد، گفت: حتما پاداشی را در نظر خواهیم گرفت.

وی در مورد اختلافاتش با امیر قلعه نویی یادآور شد: من سالها است که با امیر کار می کنم، احساس کردم که در برهه ای از زمان تعمداً برخی می خواهند او را به حاشیه ببرند. اختلاف ها همیشه وجود دارد البته اختلاف سلیقه، روز گذشته من در تمرین استقلال حاضر شدم، به خاطر همین حواشی که به وجود آمده بود، کفاشیان و تاج هم آمدند، ای کاش که دوربین های شما آنجا بود که برخورد من و قلعه نویی را می دیدید.

فتح الله زاده در مورد اینکه قلعه نویی اعلام کرده مدیرعامل استقلال از او حمایت نکرده و پشتش درنیامده، یادآور شد: چیزی نشده که من بخواهم پشت او دربیایم، اگر اتفاقی بیفتد وظیفه ام است که از سرمربی ام دفاع کنم، حاشیه ها را دوست ندارم، فوتبال تمام می شود اما چیزی که مهم است ریشه محبت است که نباید خشک شود. اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد و این باعث پیشرفت می شود اما اختلاف دیگری نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه اعلام شده پرویز مظلومی قرار است به این تیم بیاید، گفت: در دروازه باز است، در دهن مردم را نمی شود بست.

وی در مورد اینکه این موضوع را روزنامه ها مطرح کردند، خاطر نشان کرد: روزنامه ها کم نمی نویسند، شاید شیطنتی بوده، من اختلاف را تکذیب می کنم و دلخوری وجود ندارد فقط اختلاف نظر است، من می گویم اختلاف سلیقه داریم و این مسائل هم در فوتبال تمام نمی شود، تا فوتبال هست این موارد هم وجود دارد. ما با هم آمدیم و با هم می رویم.

فتح الله زاده افزود: روزی که استفعا دادم امیر زودتر پیش من آمد و گفت حاج آقا خداحافظ اما من به او گفتم که بماند زیرا زحمت کشیده، به هر حال در این شرایط فشارهایی روی افراد می آید، از همه تشکر می کنم، اینکه گفتم مطرح کردن اختلافمان شیطنت بوده شاید درست نباشد و عذرخواهی می کنم، عامل اختلاف خودمان بودیم نه رسانه ها، در فوتبال این مسائل وجود دارد، من تاکنون در مورد این مسئله صحبت نکرده ام