به گزارش پارس ، میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار رفت این تیم مقابل بویرام تایلند، ضمن بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: من از دو ماه پیش گفته بودم که تیم های تایلندی دست و پا بسته نیستند، بویرام تیمی است که در لیگ تایلند شکست نخورده و در دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا نیز تنها یک باخت را تجربه کرده، آنها در تهران هم آمده بودند تا گل نخورند.

وی افزود: استراتژی ما مقابل آنها گل نخوردن بود. اصولا در بازی های پلی آف تیم میزبان باید مراقب حملات یا ضد حملات حریف باشد تا گل نخورد چرا که هر گل خورده در این شرایط دو برابر محسوب می شود. با این حال خوشحالیم که استقلال در کنار گوانگژو تیم هایی بودند که در این مرحله به هر سه امتیاز دست یافتند.

سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه دیدار در زمین حریف نیز مشکل خواهد بود، ادامه داد: اگر ما گل دوم را در همان اوایل بازی به ثمر می رساندیم، شرایط خیلی فرق می کرد. این بازی فقط نیمه اول دیدار ما با آنها بود و یک نیمه دیگر در تایلند باقی مانده است. در هر صورت بازی در استادیوم آزادی تمام شده و باید روی دیدار برگشت تمرکز بیشتری داشته باشیم.

ماجدی که از شرایط بازی در آب و هوای تایلند و شرق آسیا آشنایی کامل دارد، اضافه کرد: احساس من این است که بازی سختی داریم. یکی از مشکلات ما در آنجا آب و هوای گرم و شرجی تایلند است. این را بگویم که تایلندی ها همیشه در زمین خود تیم دیگری هستند و به زودی از شرایط میزبانی استفاده می کنند. تجربه من می گوید آنها با دوندگی و سرعت بالا برای هر تیم دردسر می آفرینند.

وی افزود: البته باید قبول کنیم از روز اول حرف ما این بود که به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم، بنابراین فرقی نمی کند که با کدام تیم بازی کنیم. تیمی که از گروه مرگ به عنوان صدرنشین بالا می آید دیگر نباید نگران بازی در خاک تایلند باشد. ما با تمرکز بیشتر می توانیم از این مرحله عبور کنیم.

سرپرست استقلال با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان و نیز گوران لاوره بازیکن صربستانی این تیم اظهار داشت: مصدومان به شرایط بازی نزدیک می شوند و تیم پزشکی آنها را زیر نظر دارد. لاوره هم دیروز با قلعه نویی صحبت کرد و گفت به احترام استقلال و هوادارانش فعلا اعتراض نمی کند اما قبول کنیم او بازیکن حرفه ای است و به پول خود احتیاج دارد.