به گزارش پارس ، به نقل از مهر، علی فتح الله زاده در حاشیه نشست خبری معرفی محصولات جدید این باشگاه که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر شرایط استقلال بسیار خوب است. امشب یک دیدار بسیار حساس را با بوریرام تایلند برگزار خواهیم کرد. شرایط بازیکنانمان بسیار عالی است و با درایتی که سرمربی تیم ما همیشه از خود نشان داده، مطمئنا امشب برای شکست بوریرام پا به میدان خواهیم گذاشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات اخیری که در باشگاه استقلال افتاده و گفته می شود با امیر قلعه نویی مشکل دارد، افزود: هیچ وقت با قلعه نویی مشکل نداشتم و همیشه از او حمایت کرده ام زیرا اعتقاد دارم که او یک مربی بسیار کاربلد و باتجربه است.

وی در ادامه در خصوص صحبت هایی قلعه نویی مبنی بر این که فتح الله زاده از او حمایت نکرده، تاکید کرد: من همیشه از قلعه نویی حمایت کرده اما باید بگویم اتفاق خاصی پیش نیامده که من بخواهم در خصوص آن صحبت کنم و از قلعه نویی حمایت کنم. من همیشه کنار قلعه نویی بوده و هستم و هیچ وقت او را تنها نخواهم گذاشت.

فتح الله زاده در ادامه و در خصوص صحبت های انجام شده بین علیپور و قلعه نویی نیز اظهار داشت: متاسفانه این قضیه توسط برخی ها بزرگنمایی شده و من فکر نمی کنم که علیپور چنین صحبتی را انجام داده باشد. ما گاها وقتی دور هم جمع می شویم به شوخی صحبت هایی را رد و بدل می کنیم و مثلا می گوییم به فلان تیم ۶ گل خواهیم زد.

وی با بیان اینکه آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت برای استقلال بازی نمی کند نه مشکلات مالی، یادآور شد: تیموریان در حال حاضر پولی از باشگاه دریافت نکرده و من نتوانستم برای او پول تهیه کنم اما آندو آنقدر با غیرت و عاشق استقلال است که اگر از او بخواهیم با پای مصدوم هم برای استقلال بازی می کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: با توجه به اینکه بازی بسیار حساسی مقابل بوریرام پیش رو داریم، به اردوی استقلال خواهم رفت تا با قلعه نویی و سایر بازیکنان دیدار دوستانه داشته باشم.