به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مصطفی مهدوی کیا پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما آمده بودیم که امروز نتیجه بگیریم اما پرسپولیس تیم بزرگی است و ما اسیر تجربه بازیکنان این تیم شدیم.


وی ادامه داد: سال ۸۵ و در زمان آقای پروین بازیکن پرسپولیس بودم که به دلیل خدمت سربازی مجبور شدم این تیم را ترک کرده و به فجر سپاسی بروم. امروز مقابل تیم سابقم بازی کردم و خیلی برای درخشش در این دیدار انگیزه داشتم.
بازیکن تیم الوند همدان نتیجه بازی تیمش مقابل پرسپولیس را عادلانه خواند و گفت: به نظرم ما می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. نتیجه می توانست یک بر صفر و یا حتی مساوی هم به اتمام رسیده تا کار به وقت اضافه کشیده شود.


وی در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال و اینکه حال و روز او بعد از آن خداحافظی چگونه بود، گفت: آقامهدی خیلی ناراحت بود و خیلی دوست داشت در جام حذفی پرسپولیس برنده و با برد از فوتبال خداحافظی کند. ایشان خیلی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمت کشیده است.


مهدوی کیا تصریح کرد: آقامهدی باید حمایت بیشتری می شد اما واقعاً تماشاگران به او کم لطفی کردند و این بازیکن از آنها دلگیر بود. بهتر بود هواداران تیم پرسپولیس صبر می کردند و چند دقیقه بیشتر در ورزشگاه باقی می ماندند.