به گزارش پارس ، کاظم امانی در گفتگو بامهر، در خصوص نتایج اخیر تیم فوتبال راه آهن سوریتنت در رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه در دو هفته اخیر نتایج تیم کمی ضعیف بوده اما در این مدت کادر فنی تیم روی نقاط ضعفمان کار کرده است. امیدواریم این نقاط ضعفمان هرچه زودتر برطرف شود.

وی همچنین ادامه داد: معمولا تیم ما مقابل تیم های قدر خوب بازی می کند. نمونه اش سال گذشته بود که استقلال در دقیقه ۹۰ بازی با ما نجات پیدا کرد. در بازی پرسپولیس هم توانستیم سه امتیاز را بگیریم. امیدواریم در این هفته مانند بازی با با نفت و فولاد مشکل داوری پیش نیاید تا متضرر شویم. انشاء الله بازی خوبی با استقلال داشته باشیم و هم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

نظرتان در مورد اینکه تیم استقلال می خواهد بازی را به تعویق بیاندازد چیست؟ قائم مقام باشگاه راه آهن به این پرسش اینگونه پاسخ داد: این مساله مشکل داخلی استقلال است و هر کسی دنبال منافع خودش است. استقلال یک بازی آسیایی را در پیش دارد و امیدواریم در آن بازی پیروز شود اما این موضوع باعث نمی شود مقابل خواسته های نابه جای این باشگاه کوتاه بیاییم. ما در این موضوع به فکر منافع خودمان هستیم و خواهان برگزاری این بازی طبق برنامه از پیش تعیین شده هستیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال بعد از بازی با بوریرام چهار روز فرصت برای ریکاوری و آماده سازی دارد، افزود: استقلال مهره های زیادی دارد که می توانند از آنها مقابل ما استفاده کنند. اگر تیم خسته است، مسلماً باید این کار را بکنند و ما مصمم هستیم بازی در روزی که تعیین شده، برگزار شود. طبق آمار سال های گذشته مسلماً بازی خوبی را با استقلال خواهیم داشت. سال گذشته دقیقه ۹۰ بود که فرهاد مجیدی از آخرین فرصت تیمش استفاده کرد و گل زد و پس از اتمام بازی، کادر فنی این تیم از خوشحالی بالا و پایین می پریدند چرا که توانسته بودند نتیجه این بازی را به نفع خود تمام کنند.

امانی در ادامه تاکید کرد: امیدواریم دیدارمان با استقلال، بازی خوبی باشد به طوریکه هر دو تیم بتوانند توانایی ‎ های خود را در زمین نشان داده و فوتبال زیبایی از خود ارائه دهند. با توجه به اینکه کادر فنی ما در هفته گذشته بازی های استقلال را مورد آنالیز قرار داده و روی نقاط ضعفمان کار کرده اند، امیدوارم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

مسئولان باشگاه راه آهن تاکید زیادی روی اشتباهات داوری دو هفته اخیر داشتند. آیا فکر می کنید این اشتباهات عمدی بوده یا خیر؟ وی به این سوال اینگونه پاسخ داد: خیلی بعید است داوری انتخاب شود و بخواهد تیمی را به عمد متحمل شکست کند. اما در دو بازی اخیر ما کاملاً مشخص شد از اشتباهات داوری متضرر شده و امتیاز از دست دهیم. ان شاءالله در این بازی ما از بابت اشتباهات داوری آسیب نبینیم.

قائم مقام باشگاه راه آهن در مورد دلیل جریمه ۵ میلیون تومانی بازیکنان راه آهن سورینت، تصریح کرد: ما طبق آیین نامه و ضوابطی در باشگاه سورینت کار خود را پیش می بریم. در واقع ما آیین نامه ای را مدون کرده ایم که طی آن انگیزه ای برای بازیکنان ایجاد کنیم که در مقابل تلاش، زحمات و بردهای بازیکنان، پاداشی به آنها تعلق بگیرد و در مقابل نیز بحث جرائم را نیز داریم.

وی اضافه کرد: وقتی بازیکنی مشکل انضباطی داشته باشد و خارج از اصول و موازین باشگاه عمل کند، یک سری جرائمی را نیز در نظر گرفتیم. همانطور که برای منظم بودن و عملکرد خوبشان پاداش دریافت می کنند، به عنوان مثال مقابل سایپا که نخستین پیروزی تیم بود، به موقع پاداش بازیکنان را پرداخت کردیم.

امانی در مورد وضعیت تیم های پایه باشگاه راه آهن سورینت گفت: در مورد تیم های نیز برنامه هایی داشتیم که خدا را شکر رفته رفته این برنامه ها تاثیرات خود را نشان داده اند زیرا در بازی های لیگ پایه نتایج خوبی را کسب کرده و در همه رده ها نتایج ما واقعاً عالی بوده است. این موضوع نشان دهنده تاثیر برنامه های طولانی مدت ما روی تیم های پایه بوده و به این روش همچنان ادامه خواهیم داد تا انشالله در سال های آینده باشگاه سورینت بتواند از بازیکنان تیم های پایه در رده های بالاتر خود بتواند استفاده کند.

دیدار تیم های فوتبال راه آهن سورینت و استقلال تهران در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.