به گزارش پارس ، رسول خطیبی، سرمربی گسترش فولاد تبریز در گفت وگو با ایسنا، درباره بازی پیش روی این تیم با داماش گیلان، اظهار کرد: باید از شرایط میزبانی استفاده کرده و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. تیم داماش در بازی گذشته خود فوتبال بدی را انجام نداده است. اکثر بازیکنان داماش بومی هستند و شاکله اصلی تیم سال گذشته را حفظ کرده اند. مربی با انگیزه ای نیز دارند، ولی فکر می کنم که بازی سختی در پیش رو نخواهیم داشت. امیدوارم که سه امتیاز این بازی را کسب کرده و روند صعودی مان را ادامه دهیم.

وی درباره مصدومان و محرومان بازی با داماش، گفت: یک بازیکن مصدوم داریم، ولی امیدوارم که به این بازی برسد تا قدرت بیشتری داشته باشیم.

خطیبی درباره وضعیت آمادگی این تیم، بیان کرد: بعد از بازی با صبا ریکاوری کرده ایم و ان شاءالله از امروز تمرینات اصلی مان را شروع خواهیم کرد.

وی در خصوص این که آیا فکر می کند روند نتیجه گیری خوب این تیم ادامه خواهد یا خیر؟ گفت: قطعا این نتایج ادامه خواهد یافت. به بازیکنانم ایمان دارم و تمام تلاشمان را برای موفقیت گسترش فولاد انجام می دهیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز، درباره کیفیت توپ های لیگ برتر، تصریح کرد: اگر توپ پلاستیکی هم به ما بدهند بازی خواهیم کرد، ولی این توپ ها برای همه تیم ها یکسان است و با همان توپ ها همه تیم ها با آن بازی می کنند. نظر من این است که کیفیت توپ های سال گذشته لیگ دسته یک را هم امتحان کنند چون خوب است و فکر می کنم که توپ های سال گذشته لیگ دسته یک بهتر از این توپ ها بود.

خطیبی در خصوص حضور بازیکنان خارجی در این تیم، اظهار کرد: ما در دو پست مشکل داریم و از آن ناحیه ها ضربه خورده ایم. در جست وجوی بازیکن با کیفیت هستیم و بازیکن معمولی به تیم نمی آوریم و اعتقاد دارم که باید بازیکنی را به تیم بیاوریم تا مشکلمان را در آن پست ها برطرف کند. چند بازیکن به تبریز می آیند که احتمالا از کشور غنا و یا سایر کشورها نیز خواهد بود. از آنها تمرینات تست می گیریم و اگر رضایتمان را جلب کنند، قرارداد خواهیم بست.

سرمربی گسترش فولاد تبریز خطاب به هواداران تبریزی، بیان کرد: از هواداران فوتبال آذربایجان می خواهم بیایند و تیم گسترش فولاد و بازیکنانش را حمایت کنند. آرزو دارم بازیکنانی که با این انگیزه بازی می کنند را حمایت کنند تا آینده فوتبال تبریز به بازیکنان غیر بومی تعلق نگیرد.