به گزارش پارس ، جعفر جعفری در گفت وگو با  فارس، در خصوص پیروزی فجرسپاسی مقابل سپاهان پس از چهار هفته شکست اظهار داشت: سپاهان تیم خوب و پرمهره ای است. به هر حال بازیکنان ما هم زحمت زیادی کشیده اند و پس از چند بازی که نتوانستند نتیجه بگیرند با تغییراتی که کادر فنی در تیم اعمال کرد، توانستیم به پیروزی دست یابیم.

وی در مورد اینکه کادر فنی سپاهان معتقد بوده فجرسپاسی روی اشتباهات سپاهانی ها به گل رسیده تصریح کرد: بازی دو بخش داشت. در نیمه اول بازی متعادلی داشتیم اما در نیمه دوم زمین و زمان دست بازیکنان فجرسپاسی بود. به هر حال به صحبت کرانچار احترام می گذارم در فوتبال اشتباه هم رخ می دهد. اگر ما کمی شانس داشتیم باید چهار بر یک به پیروزی می رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه آیا این روند ادامه خواهد داشت، یادآور شد: به نظرم این بازی تمام شده و بازیکنانمان هم آنقدر تجربه دارند که این بازی را فراموش کنند. به هر حال ما امتیازهای خانگی از دست داده ایم که باید آن را در بازی های آینده جبران کنیم.

وی درباره دیدار هفته آینده مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: تبریزی ها هزینه میلیاردی کردند اما بازیکنان مان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا بتوانند به برتری برسند.

جعفری درباره وضعیت زمین حافظیه گفت: بیش از یک میلیارد برای این زمین هزینه شده و هم اکنون دست اداره کل ورزش و جوانان است اما به علت عدم رسیدگی به این موضوع به احتمال زیاد تا نیم فصل دوم زمین چمن خراب شود. ما پس از حافظیه ورزشگاه دیگری نداریم و در صورتی که نتوانیم در این ورزشگاه میزبانی کنیم باید به ورزشگاه دستغیب برویم البته فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. زیرا شرکتی که چمن ورزشگاه را تامین کرده تعهد و گارانتی دارد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی درباره حمایت مسئولان از این تیم تاکید کرد: مسئولان تاکنون یک ریال هم به تیم کمک نکردند واقعا باید شرمنده مردم و فجرسپاسی باشند. متاسفانه مسئولان زمانی از خواب بیدار می شوند که تیم نابود شده همه رشته ها در شیراز از بین رفته اند و تنها همین فوتبال مانده که متعلق به شهداست و خدا به این تیم لطف دارد اما اگر نخواهند حمایت کنند این تیم هم از بین می رود. هم اکنون مشکلاتی داریم و در صورت عدم حمایت مشکلات بیشتر می شود.

وی افزود: مسئولان انگیزه ای برای تیمداری ندارند آنها ۹۰ دقیقه به ورزشگاه می آیند تا تفریح کنند. تعصبی ندارند اصلا مسئولان شیراز عرضه تیمداری ندارند تا بتوانند تیم را اداره کنند. از اول سال دائم وعده و وعید دادند و همه را سر کار گذاشتند.

جعفری در مورد اینکه آیا بین هیئت فوتبال شیراز و اداره کل تربیت بدنی اختلاف نظر وجود دارد و همین موضوع باعث عدم حمایت می شود، یادآور شد: من در جریان این مسائل نیستم و دخالتی در این موضوعات ندارم باید از خود مسئولان در این باره سؤال کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در خصوص اینکه پیروانی پس از بازی با گسترش فولاد در رختکن خداحافظی کرد اما مسئولان با این موضوع مخالفت کردند، گفت: پیروانی به فکر آبرویش بود او به هر حال چندین سال زحمت کشیده اما ما نگذاشتیم چنین کاری را انجام دهد و به او گفتیم به کارش ادامه دهد. از پیروانی حمایت می کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با وجود شکست مقابل تراکتورسازی نیز از پیروانی حمایت خواهد کرد، عنوان کرد: خود پیروانی می داند نباید به تراکتورسازی ببازیم. به امید خدا که اتفاقی نمی افتد اما ما همچنان از پیروانی حمایت می کنیم. زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد هر مربی باسابقه ای که باشد احساس شرمندگی و حقارت می کند. به خود من هم چنین احساسی دست داده بود. پیروانی جزو سالم ترین مربیان است و بازیکنان او را دوست دارند.