به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرده بود ساعت ۱۶ امروز تمرینات تاکتیکی اش را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

ایمان مبعلی، ساموئل و محمد قاضی در تمرین امروز حضور نداشتند که مهاجم استقلال برای سومین روز متوالی در تمرین تیمش غیبت داشت. هنوز وضعیت قاضی مشخص نیست و به نظر می رسد مهاجم استقلال دلایلی دارد که در تمرینات آبی پوشان حاضر نمی شود.

*با آغاز دور جدید تمرینات استقلال بعد از بازی با الشباب قلعه نویی باز هم با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد. سرمربی آبی پوشان که معمولاً پیش از آغاز تمرین با بازیکنان تیمش حرف می زد امروز هم این کار را انجام نداد و مجید صالح پس از گفت وگویی بسیار کوتاه سوت آغاز تمرین را زد.

*کبه مهاجم استقلال نیز امروز با تأخیر ۱۰دقیقه ای به محل تمرین رسید.

*سروصدای کارتینگ و مسابقات اتوموبیل رانی امروز با تمرین آبی پوشان تداخل پیدا کرده بود.

*پژمان نوری مثل روز گذشته با فرزند خود به محل تمرین آمد.

*حجت الاسلام مالک، میرشاد ماجدی و امیر قلعه نویی در طول تمرین امروز در کنار یکدیگر نشسته و با هم صحبت می کردند.

*سه نفر از کشور ژاپن که امروز دوربین هایی به دست داشتند با لباس یکدست قرمز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شده و ناظره گر کارهای تاکتیکی استقلال شدند. مشخص نبود دلیل این اتفاق چیست و چرا این چند ژاپنی با دوربین به محل تمرین استقلال آمده بودند.

*امروز حدود ۱۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین این تیم حضور داشتند این تعداد که معمولاً در تمرینات آبی پوشان دیده می شوند در ابتدا امیر قلعه نویی را مورد تشویق و شعار دادند امیر با معرفت، سپس آنها اینگونه با بازیکنان تیم استقلال همدردی کردند و فریاد می زدند استقلال با غیرت. این در حالی بود که طرفداران استقلال در بازی با الشباب به تعدادی از بازیکنان این تیم لقب بی غیرت داده بودند.

*با گذشت یک ساعت از تمرین امروز قلعه نویی از جای خود بلند شد و روی ارسال از جناحین به چند بازیکن استقلال مثل غلام نژاد و نظری تأکید داشت که در هنگام حمله به دیگر بازیکنان اضافه شوند.

*در بخش اول تمرین بازیکنان زیرنظر حاج قاسم به گرم کردن بدن های خود پرداخته و سپس در قالب گروه های سه یا چهار نفره آقاوسط انجام دادند. در مرحله پایانی ارسال از جناحین و از ضربه به سمت دروازه توسط بازیکنان تمرین شد.

*حنیف عمران زاده در جریان بازی درون تیمی استقلال و آقاوسط دچار مصدومیت شد و به تمرین ادامه نداد، وی زیرنظر بدنساز استقلال کار کرد.

*مهدی رحمتی و حمید بابازاده نیز امروز علاوه بر کار دروازه بانی در کارهای تاکتیکی آبی پوشان شرکت داشتند که رحمتی در بازی آقاوسط نیز پابه پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

*تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت ۱۵ در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان می رود.