به گزارش پارس ، مصطفی شکری در گفت وگو با تسنیم در مورد ادعای اشپیتیم آرفی، مهاجم پیشین پرسپولیس مبنی بر شکایت علیه این باشگاه به فیفا گفت: طلب آرفی از پرسپولیس حدود ۱۱۰ هزار دلار است که حکمش توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲ سال است صادر شده اما به علت اینکه این حکم اجرا نشده او به فیفا شکایت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که « آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد از آرفی تخفیف بگیرد؟ » اظهار داشت: همانطور که می دانید باشگاه پرسپولیس طلبکاران زیادی دارد و در این شرایط آرفی اگر پولش را می خواهد باید ته صف بایستد! البته در شرایطی که قصد همکاری داشته باشد می شود مکانیزم سریع تری را طی کرد. تلاش ما این است که حداکثر منافع باشگاه را در نظر داشته باشیم.

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت طلب این باشگاه از مصطفی دنیزلی تاکید کرد: تا الان با دنیزلی مماشات داشته و حرکتی نکرده ایم اما این مربی با بهانه تغییرات مدیریتی و اینکه چک تیم سابقش پاس نشده پول پرسپولیس را نمی دهد. من فکر می کنم دنیزلی جوگیر شده است. خیلی وقت است در پرسپولیس مشکل مدیریتی وجود ندارد اما این مربی یک سال است پول باشگاه را خوابانده و سودش را می گیرد.

شکری درباره شکایت ممدوتال از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در قرارداد ممدوتال بندی آمده که اگر اختلافی بین طرفین به وجود آمد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مسئول رسیدگی به آن است اما این بازیکن بدون توجه به این بند مستقیم به فیفا شکایت کرده که ما در این خصوص معترض هستیم.