به گزارش پارس ، سعید شیرینی در گفت وگو با فارس در خصوص اظهارات محمد قاضی گفت: قاضی گفته در پرسپولیس زجر کشیده، حالا باید نظر هواداران را پرسید که قاضی زجر کشیده یا با گل نزدن های او و مصدومیت های گاه و بی گاهش و بازی های ضعیف بیشتر طرفداران پرسپولیس را زجر داده است.

وی افزود: جالب است کسی از خیانت به هواداران پرسپولیس حرف می زند که با تک زنگ استقلالی ها بدو بدو سرتمرین این تیم رفت و با رقیب دیرینه پرسپولیس که طرفداران ما نسبت به این تیم حساسیت های ویژهای دارند قرارداد بست تا معلوم شود چقدر ایشان دلش با پرسپولیس و هوادارانش بوده است.

سرپرست قرمزپوشان یاد آور شد: لابد من و رویانیان خیانت کردیم که در دربی رفت فصل گذشته ۷ متر دروزاه خالی استقلال را کج دیدیم و توپ را به خال آسمان فرستادیم البته ما مثل بعضی ها اهل تهمت زدن نیستیم. ولی از قاضی که برای ما گل خالی را گل نمی زد و حالا ستاره استقلال شده خواهش می کنیم لطفا سکوت کند.

وی یاد آور شد: ما از قاضی خواهش می کنیم در مورد این یک قلم یعنی خیانت حرف نزند چون به نفع خودش است و اینطور بهتر است و بهتر است قضاوت را به مردم بسپارد چون آنها وفادارترین و قاضی تر هستند.

شیرینی در پایان یاد آور شد: در پایان روی سخنم به کسانی است که چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند، امسال قاضی را جلو می اندازند تا با خیال خام خود با استفاده از تاکتیک های خاصشان که نخ نما شده است پرسپولیس را به حاشیه بکشانند، آقایان بدانند دستشان رو شده و تیم دایی با این مصاحبه های سفارشی پدرخوانده ها هرگز به حاشیه نخواهد رفت.