به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا سمت معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان به شما پیشنهاد شده است؟ اظهار کرد: من قطعا با وزیر ورزش و جوانان همکاری می کنم. فعلا والیبال کشور را اداره می کنیم. ان شاءالله هر جا ضرورت باشد کار می کنم. مهم نیست مسئولیتی داشته باشم. به آنچه که احساس تکلیف می کنم عمل می کنم. اکنون هم ۳۲ سال است در ورزش حضور دارم و هر جا که نیاز باشد کار می کنم.

داورزنی اضافه کرد: من در کارگروه وزیر ورزش قبل از معرفی گزینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و وظیفه داشتم طبق درخواستی که شده بود همکاری کنم. اکنون هم در تلاش هستیم که وزیر ورزش پیشنهادی رای اعتماد خوبی بگیرد. سلطانی فر از چهره های خوب کشور است. او ۱۲ سال سابقه فعالیت در شش استان را دارد. در حوزه اجرایی در عالی ترین مقام کار کرده است. دو سال قائم مقام ورزش بوده و با شناختی که از ایشان دارم حس می کنم می تواند در اداره امور ورزش موفق باشد.

رییس فدراسیون والیبال درباره حضور افراد متفرقه و دلال فوتبال در جلسات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد در جریان چنین مساله ای نیست.

وی همچنین درباره برگزاری مراسم تقدیر از خدمات محمد عباسی، یادآور شد: این اتفاق خوبی است که در ورزش خوش استقبال و خوش بدرقه باشیم. روسای فدراسیون ها در این مراسم شرکت کردند و یک حرکت خودجوش انجام شد، جلسه تودیع و معارفه نیز برگزار خواهد شد، اما به رسم ادب از زحماتی که عباسی در دو سال گذشته داشته، حمایت می کنیم. ان شاءالله در هر سنگری که هست موفق باشد و وزیر بعدی هم بتواند اهداف و برنامه ها را عملی کند. ما به این رفاقت ها نیاز داریم. آرامش نیاز ورزش است که با هماهنگی وزیر امیدواریم شاهد رشد شکوفایی بیشتر باشیم.

وی درباره خصوصیات عباسی نیز گفت: عباسی انسان وارسته و اخلاق مداری است. در طول دو سال گذشته از نوع برخوردش با فدراسیون ها احساس خوبی داشتیم. نوع برخورد او و مراعات کردن حال دیگران از خصوصیات خوب عباسی بود. ایشان معلم خوبی بودند.