به گزارش پارس ، میرشاد ماجدی در گفت وگو بافارس، در خصوص انتقاد بازیکنان استقلال نسبت به لباس های این تیم، اظهار داشت: این مسئله مربوط به مدیریت باشگاه است و آنها تصمیم می گیرند که با چه شرکتی قرارداد ببندند.

وی افزود: البته قرار بود طبق قراردادی که بسته بودیم، شرکت آل اشپورت تا پایان هفته سوم البسه جدید استقلال را که به صورت اورجینال برای ما می زند، در اختیار باشگاه بگذارد. قرار است امروز با آنها جلسه بگذارم تا با آنها اتمام حجت کنم و اگر قرار است لباس هایمان را ندهند، فکر دیگری انجام دهیم.

وی تاکید کرد: دو ماه پیش به این شرکت سفارش داده ایم، اما هنوز لباس ها را به ما تحویل نداده اند.

ماجدی با اشاره به صحبت های سرمربی استقلال، در مورد انتقاد مربیان تیم ملی به لباس های تمرین آبی پوشان، گفت: هنگامی که سیموئز به محل تمرین آمد، به ما گفت که این لباس های سبز فسفری معمولا در شب پوشیده می شود چون به صورت شب رنگ است و برای آنکه بازیکنان دیده شوند، استفاده می شود. این هم برای خودش یک نظر است.

ماجدی در ادامه گفت وگو با فارس، گفت: این لباس هایی که در اختیار ما است در انبار بوده و کیفیت لازم را ندارد، به ما گفتند تا لباس ها آماده شود، از این لباس ها استفاده کنید ولی سال گذشته البسه با لوگوی استقلال طراحی شده بود. من فکر می کنم بازیکنان هم حق دارند، چون لباس هایی که به آنها می دهیم، باید کیفیت خوبی داشته باشد و سایزش هم اندازه بازیکنان باشد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه آیا قلعه نویی تصمیمی مبنی بر عملکرد اکبرپور و نظری گرفته یا خیر، گفت: بعد از بازی با قلعه نویی صحبت می کردم و با وجود آنکه تیم برده بود، خیلی ناراحت بود و قرار است امروز فیلم بازی را تماشا کنند و نظر نهایی خود را بدهد اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

ماجدی در خصوص اینکه استقلال از عملکرد داور رضایت دارد یا خیر، گفت: ما حرف نزده جریمه شدیم و با وجود آنکه ۲۵ سال در فوتبال بودیم حق نداریم بگوییم که فلان صحنه پنالتی بود یا نه، در این خصوص حرفی نمی زنم و همه چیز را به کارشناسان واگذار می کنم، چون اگر حرفی بزنیم، فایده ای ندارد.

وی در خصوص کسر امتیاز از استقلال و سرانجام این تصمیم، گفت: معاونت حقوقی پیگیر این موضوع است اما کسر امتیاز از تیم هایی که این همه هوادار دارند، کار درستی نیست. نه بلیت فروشی در اختیار ما است و نه استادیوم اختصاصی، آن وقت چطور باید بفهمیم که کدام تماشاگر در کدام نقطه شعار می دهد. آنهایی که متولی فوتبال هستند، خودشان نمی توانند این افراد را شناسایی کنند، آن وقت از ما که زمین اجاره ای داریم و مستأجر هستیم، توقع دارند.

وی تاکید کرد: کدام مدیر عاقلی به هوادارش یاد می دهد که فحش بدهد یا ندهد. این کار، کار قشنگی نبود و کسر امتیاز دردی از فوتبال ما را دوا نمی کند. ما نباید از کاه، کوه بسازیم و باید با برگزاری همایش ها کار فرهنگی را اشاعه دهیم. در همه جای دنیا مردم از رفتن به استادیوم لذت می برند، نه اینکه خود را تخلیه کنند.

ماجدی در پایان در گفت وگو با فارس، در خصوص تغییرات پی درپی در ساعت بازی های لیگ برتر، گفت: حالا که ماه مبارک رمضان تمام شده، زمان بازی ها باید به جلوتر بیاید. در ماه رمضان در ساعاتی بازی می کردیم که از لحاظ بیولوژیکی ساعت استراحت بازیکنان بود حالا هم بازیکنان باید ساعت ها در هتل باقی بمانند و این مسئله هم آنها را خسته می کند و هم در روحیه شان تأثیر دارد.