به گزارش پارس ، مهاجم پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با سایپا، شایعه ناراحتی اش پس از تعویض و ارزیابی اش از آینده سرخپوشان در این فصل صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می آید:

قبول داری شروع خوب پرسپولیس در لیگ ارتباط نزدیکی با آغاز زودهنگام تمرین های تیم پیش از فصل دارد؟

۱۰۰ درصد همین طور است. امسال نسبت به سال های قبل فصل بدنسازی خیلی خوبی داشتیم. تیم مان هم روز به روز بهتر می شود و به ویژه از نظر بدنی به آمادگی بهتری می رسیم. خدا را شکر توانستیم در این سه بازی خوب ظاهر شویم و اگر در بازی با ذوب آهن بدشانس نبودیم الان با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم.

یاوری و بازیکنان مس معتقد بودند گل اول پرسپولیس در بازی با این تیم ناجوانمردانه بود و این برد به خودتان هم نچسبیده است!

پیش از صحنه گل در یک صحنه توپ دست من بود که بعد متوجه شدم بازیکن مس روی زمین افتاده است. همان لحظه یاوری گفت باید توپ را به بیرون می زدی. من هم گفتم اصلا متوجه نشدم و از محمودخان عذرخواهی هم کردم اما صحنه گل را متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد؛ چرا که تعویض شده و روی نیمکت بودم. با این حال مطمئنم که اگر اتفاق خاصی افتاده بود، بازیکنان ما توپ را بیرون می زدند.

بازی با سایپا را چطور می بینی؟

امیدوارم که بازی خوبی در کرج برگزار شود. فکر می کنم ورزشگاه انقلاب کرج ظرفیت کمی دارد و مطمئنا تماشاگران ما برای این بازی خیلی بیشتر از ظرفیت این ورزشگاه هستند اما امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. سایپا تیم خیلی خوبی است. قبل از فصل هم یک بازی دوستانه با آنها برگزار کردیم اما شرایط بازی دوستانه با رسمی خیلی فرق می کند. در حال حاضر ما در بهترین شرایط هستیم و امیدوارم سه امتیاز بازی به نام پرسپولیس ثبت شود. بعد از این بازی هم چند دیدار در آزادی داریم که امیدوارم با حمایت همیشگی هواداران به بهترین نتایج برسیم.

از جو تیم بعد از حضور دایی در پرسپولیس بگو.

قبلا هم با علی آقا کار کرده ام. او به همه بازیکنان انگیزه می دهد و الان هم همه بازیکنان به فکر موفقیت تیم هستند. هیچ مشکلی وجود ندارد و برای پیروزی در بازی بعد شرایط فراهم است.

شایعه شده بود در یکی، دو بازی اخیر از تعویض با بازیکنان جوان ناراحت شده ای؟

اصلا چنین چیزی نیست. این هم از آن حرف های خنده دار است. از تعویض ناراحت نمی شوم. در این ۵-۴ سالی که در پرسپولیس هستم همیشه به موفقیت تیم فکر کرده ام. امسال هم به دستور سرمربی احترام می گذارم. هیچ وقت به فکر خودم نبودم و هر جا پای موفقیت پرسپولیس در میان باشد نه تنها من که هر بازیکنی باید از خود بگذرد.

برخی معتقدند سپاهان و استقلال امسال ستاره های بیشتری نسبت به پرسپولیس دارند و شانس قهرمانی بیشتری هم برایشان متصورند.

اصلا چنین چیزی نیست. این حرف ها به خاطر این است که تیم ما دارد، خوب کار می کند. بازیکنان ما باید آنقدر باهوش باشند که این مسائل تاثیری روی کار تیم نگذارد. معتقدم برای موفقیت باید تیم باشیم نه وابسته به ستاره ها. برای پرسپولیس مهم است که یک تیم منسجم و متحد در تمام طول فصل باشد. مطمئن باشید ستاره هم از دل تیم موفق بیرون می آید.