به گزارش  پارس به نقل از فارس، کارلوس توز که به تازگی از منچسترسیتی راهی یوونتوس شده است در مورد شیوه تمرین های آنتونیو کونته اظهار نظر کرده است.

این مهاجم ۲۹ ساله و آرژانتینی بر این باور است که تمرین های این مربی ایتالیایی بسیار سخت بوده و او پس از ترک بوکاجونیوز تاکنون چنین تمرین های سختی را تجربه نکرده است.

« به سختی تمرین می کنم. به همین دلیل کمی خسته تر از گذشته هستم. از زمانی که بوکاجونیورز را ترک کرده ام، چنین تمرین های سختی را تجربه نکرده بودم. هدف ما در ابتدای فصل به دست آوردن جام باشگاه های اروپا است. دیدار مقابل لس آنجلس گلکسی نیز به ما کمک کرد تا به اوج آمادگی مان برسیم. »

توز در ادامه به تمجید از آنتونیو کونته پرداخت که چند روز پیش در گفت وگویی اعلام کرده بود توز شخصیت بسیار متفاوتی نسبت به چیزی که رسانه ها از او ساخته اند، دارد.

« فکر می کنم انسان خوبی باشم. مدت زمان طولانی ای در فوتبال حضور داشته ام و همین اثبات می کند که چه شخصیتی دارم. از کونته ممنونم. او از تاکتیک های بسیار خوبی هم در تمرین ها استفاده می کند که شما را برای حضور در یک مسابقه آماده می کند. سعی می کنم توجه زیادی به آمادگی بدنی ام داشته باشم و ببینم کونته در زمین چه چیزهایی از من می خواهد. »