به گزارش پارس به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم از هفته دوم لیگ برتر سیزدهم اظهار کرد: بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. صبا تیم خوبی است و شناخت مناسبی از این تیم داریم. یک سال با تیم صبا کار کرده ام. اتفاقا اکثر نفرات سال گذشته در حال حاضر در این تیم حضور دارند. با توجه به این که هر دو تیم مهره های هجومی خوبی را در اختیار دارند، امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم.

وی ادامه داد: هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، می تواند برنده بازی باشد. خوشبختانه در شروع لیگ توانستیم سه امتیاز باارزش را مقابل فجر کسب کنیم. در لیگ پیروزی در بازی نخست بسیار مهم و روحیه بخش است که ما به آن رسیده ایم. امسال تیم جوانی را در اختیار داریم که از سال گذشته جوان تر شده است. البته نفت تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد اما هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد کاندیداهای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا صحبت کنیم. بعد از هفته های پنجم یا ششم لیگ برتر بهتر می توان دراین باره به اظهارنظر پرداخت.

سرمربی پیشین پرسپولیس همچنین درباره طلبش از این باشگاه مطرح کرد: بخشی از طلبم از پرسپولیس باقی مانده و هنوز پرداخت نشده است. برای دریافت طلبم ۲ بار با آقای شیرینی قرار گذاشتم که ایشان خیلی راحت از حضور در جلسات خودداری کرد. درست نیست که بخواهم از طریق مقامات قضایی و کمیته انضباطی پیگیر قضایا باشم و امیدوارم این مسئله زودتر حل شود. پارسال زحمات زیادی برای این تیم کشیدم. دوستان کافی است شرایط نیم فصل اول و دوم فصل پیش را مقایسه کنند تا متوجه کمک من به پرسپولیس بشوند. این درست نیست که جواب های تماس هایم را نمی دهند. این مسئله جای تاسف دارد البته معتقدم مشغله کاری زیاد رویانیان و شیرینی باعث این اتفاقات شده است اما امیدوارم زودتر این مشکل حل شود تا مجبور نشوم کارهایی که نه در شان من است و نه شان پرسپولیس، انجام دهم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که فضای کار کردن در پرسپولیس و تیم های مثل نفت تهران چه تفاوتی دارد، گفت: قطعا تفاوت زیاد است. در تیمی چون نفت به دور از حاشیه کارم را انجام می دهم و امکانات خوبی در اختیارم قرار دارد. نفت با خیلی از تیم های دیگر در لیگ تفاوت دارد. هم از نظر مدیران و این که امکانات خوبی در اختیارمان قرار دارد و هم این که پرداختی ها به موقع انجام می شود که تمام این مسائل روی روند کاری مربی تاثیر مثبت دارد. از این که این موارد در تیم نفت رعایت شده، تشکر فراوانی دارم. همان طور که اعلام کردم کار در تیم هایی مانند نفت و پرسپولیس متفاوت است. در نفت شما می توانید تمرکز کامل خود را روی تمرینات و نقاط ضعف و قوت بگذارید ولی متاسفانه در تیم های بزرگی مثل پرسپولیس بخش عمده ای از فکر و تمرکز مربی برای کارهای حاشیه ای است. سال گذشته هم که حواشی بیشتر از همیشه بود.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم روند پیروزی هایمان ادامه دار باشد. تمام تلاش مان این است که نفت این روند را ادامه بدهد. البته فعلا یک بازی از لیگ گذشته و به نوعی هنوز مسابقات استارت نخورده است. اگر بتوانیم در دومین دیدار هم پیروز شویم آن وقت می توانیم بگوییم استارت خوبی زده ایم. انگیزه زیادی برای دیدار مقابل تیم خوب صبا داریم و می خواهیم به پیروزی برسیم.