به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم، در حالی که گفته می شد خریدهای بایرن مونیخ برای فصل جدید به اتمام رسیده است ولی پس از شکست ۴ بر ۲ باواریایی ها مقابل بورسیا دورتموند در سوپرجام آلمان پپ گواردیولا، سرمربی سرخپوشان مونیخ احساس ضعف در مرکز خط دفاعی خود کرده است.

براساس گزارش های منتشر شده بایرن مونیخ به درخواست گواردیولا برای پوشش ضعف هایش در خط دفاعی، خود را آماده می کند تا برای به خدمت گرفتن داوید لوئیز، مدافع برزیلی آبی پوشان لندنی پیشنهادی بیش از ۴۰ میلیون پوند بدهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی در تور آسیایی این تیم تاکید کرد داوید لوئیز فروشی نیست و گفت: لوئیز از پتانسیل بالایی برخوردار است و در تیم من او در دفاع میانی بازی خواهد کرد نه در خط هافبک.

مدافع برزیلی چلسی که در ماه ژانویه ۲۰۱۱ در ازای ۲۵ میلیون پوند از بنفیکای پرتغال به چلسی آمد، ماه سپتامبر ۲۰۱۲ قرارداد خود را به مدت ۵ سال با چلسی تمدید کرد.

روزنامه « اسپورت» نزدیک به کاتالان ها روز گذشته (یکشنبه) با انتشار خبری اعلام کرد که لوئیز در آستانه پیوستن به آبیواناری هاست. پیش از این باشگاه پاری سن ژرمن هم گفته بود در صورت پیوستن تیاگو سیلوا به بارسلونا علاقه مند به جذب مدافع برزیلی آبی‎ پوشان لندنی است.