به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا: سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: این جا لیگ یک نیست که هرکس هر حرفی از دهانش درآمد بگوید و کسی پی گیری نکند.

میرشاد ماجدی در واکنش به صحبت های دیشب رسول خطیبی با انتقاد شدید از وی گفت: او سخنانی گفته که شخصیت حقیقی و حقوقی من، امیر قلعه نویی و باشگاه استقلال را زیر سوال برده است. همان دیشب که این صحبت ها رسانه ای شد از معاون حقوقی باشگاه خواستم مساله را پی گیری کند.

وی ادامه داد: با شأن و شخصیت کسانی بازی شده که وضعیت آنها در فوتبال ایران معلوم است. شک نکنید که تا پایان ماجرا را پی گیری می کنم و برای این منظور از خطیبی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته منشور اخلاقی و دادسرای عمومی شکایت می کنم. این جا لیگ یک نیست که هرکس هر حرفی از دهانش درآمد بگوید و کسی پی گیری نکند.

سرپرست استقلال ادامه داد: خطیبی باید ثابت کند که ما به کدام بازیکن تیمش تماس گرفته ایم و چه زمانی این کار را کرده ایم. پیش از این علی دوستی گفته بود که می خواهد سعید آقایی را به تیم جوانان دعوت کند و همراه خود به چین ببرد ولی گسترش فولاد اجازه نمی دهد. همان زمان به دوستی گفتم که نمی توانم برای این مساله با این باشگاه تماس بگیرم و او باید درخواستش را در نامه ای به دبیرکل فدراسیون بدهد تا از آن طریق پی گیری شود.

وی افزود: من حتی به خودم اجازه ندادم که برای تیم ملی به کسی زنگ بزنم اما خطیبی توهماتی را بیان کرده که نشأت گرفته از شکست است. وقتی یک مربی در عنفوان جوانی طاقت شکست را نداشته باشد و همه را زیر سوال ببرد نمی تواند به کارش ادامه دهد. او باید پاسخگوی حرف هایش باشد و ما هم مساله را پی گیری می کنیم تا از حیثیت خود دفاع کنیم.

ماجدی در ادامه گفت: ما از ۹-۸ سالگی و از مدرسه فوتبال، بازی کردن را شروع کرده ایم و در ادامه مربی و مدیر شدیم. هرگز هم کاری نکردیم که کسی از ما اشکالی بگیرد ولی حالا یک نفر به یکباره با شخصیت ما بازی می کند. متاسفانه در فوتبال ما ادبیاتی رواج پیدا کرده که چون کسی آن را پی گیری نمی کند روز به روز بیشتر می شود. من حتی اگر لازم باشد وکیل خصوصی می گیرم و خارج از بحث باشگاه مساله را پی گیری می کنم.

رسول خطیبی پس از شکست تیمش برابر استقلال در بازی هفته اول لیگ برتر فوتبال گفته بود که باشگاه استقلال با سعید آقایی یکی از بازیکنان این تیم چندین بار تماس گرفته و تمرکز او را از بین برده است.

سرپرست استقلال درباره پیروزی تیمش در بازی نخست فصل جدید لیگ برتر نیز به ایسنا گفت: بازی خوبی بود. ما از پیش می دانستیم که با تیم جوان، دونده و باانگیزه ای روبه رو خواهیم شد. ما در نیمه ی اول موقعیت های گل زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم و برخلاف روند بازی گل خوردیم. در ادامه با استفاده از تجربه ی بازیکنانمان توانستیم حریف را شکست دهیم.

ماجدی در پایان درباره ساعت انجام بازی نیز گفت: بازی ساعت ۱۲: ۳۰ شب تمام شد و این ساعتی است که به طور معمول بازیکنان فوتبال باید خواب باشند. این مساله روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. هم چنین باد شدیدی در ورزشگاه می وزید که کمی مشکل ساز شد اما دمای هوا خوب بود.