به گزارش پارس به نقل از ایسنا، نادر فریاد شیران که به جای محمد مایلی کهن در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم و ملوان حاضر شده بود، درباره ی روند آماده سازی تیمش گفت: حدود پنجاه روز پیش کارمان را آغاز کردیم. تغییرات زیادی در تیم ایجاد شد و بازیکنان زیادی را از دست دادیم. با این حال توانستیم بازیکنان جوان و باتجربه ای مثل عنایتی را جذب کنیم. ما از شصت بازیکن تست گرفتیم و کسانی که از لحاظ فنی و سنی شرایطمان را داشتند را جذب کردیم. تمرینات منظمی در تهران و سرعین برگزار کردیم و بیش از شش یا هفت بازی دوستانه برگزار کردیم.

او درباره بازی تیمش برابر ملوان هم صحبت کرد و افزود: هیچگونه اطلاعات و شناختی از ملوان نداریم. در چهل و پنچ دقیقه نخست ملوان را آنالیز می کنیم و سپس درباره بازی تصمیم گیری می کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم سه امتیاز را در همان ابتدای کار بدست آوریم. بچه ها از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی هستند.

مربی صبای قم در پاسخ به این سوال که چرا نتایج دوستانه تیمش چندان خوب نبوده، اظهار کرد: بازی های تدارکاتی زیادی برای پیدا کردن نقاط ضعف و قوت تیممان انجام دادیم و در همه بازی های تدارکاتی به طور کامل از بازیکنان اصلی استفاده نکردیم. بیشتر می خواستیم ترکیب اصلی را بدست آوریم.

فریاد شیران در پایان و در پاسخ به سوالی درباره ی میزان رضایت و او مایلی کهن از نقل و انتقالات صبای قم پیش از آغاز فصل، بیان کرد: با توجه به انتظاراتی که داشتیم بازیکنان خوبی جذب کردیم. بازیکنان هیچ دریافتی مالی نداشتند و در زمینه نقل و انتقالات راضی هستیم.

به گزارش ایسنا، مایلی کهن سرمربی صبا به علت حضور در یک برنامه تلویزیونی در کنفرانس خبری حاضر نشد.