به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم استقلال از ساعت ۱۹ امروز برنامه های آماده سازی خود را جهت دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی پوشان حدود ۵۰۰ نفر از طرفداران این تیم حضور داشتند و کادر فنی و بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

* قبل از آغاز تمرین آندرانیک تیموریان و مهدی رحمتی برای دقایقی با یکدیگر به گفت وگو پرداختند.

* محور اصلی تمرین امروز و حاشیه های پیرامون آن حضور جواد نکونام بود که تماشاگران در خصوص وی سؤالاتی را می پرسیدند.

* در حالی که تمرین آبی پوشان رو به پایان بود نکونام به محل تمرین آمد و تماشاگران نیز او را تشویق کردند. این بازیکن به محض ورود به محل تمرین استقلال به سمت قلعه نویی رفت و سرمربی آبی پوشان را در آغوش گرفت. تماشاگران در این لحظه شعار می دادند، ژنرال متشکریم.

*حنیف عمران زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله چهار سر نتوانسته است در کارهای تاکتیکی آبی پوشان شرکت کند و به همراه تیموریان به کارهای اختصاصی زیر نظر حاج قاسم پرداخت.

* در ابتدای تمرین امروز قلعه نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برنامه های تمرینی را به آنها توضیح داد سپس بازیکنان زیر نظر مجید صالح برنامه های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند که قلعه نویی خودش نظاره گر بود. هنگامی که ۳۰ دقیقه از تمرین استقلالی ها گذشت قلعه نویی تمرین را تعطیل کرد و بازیکنان را به گوشه ای برد و از آنها خواست بنشینند. سرمربی استقلال نکاتی را به استقلالی ها گوشزد کرد و تمرین مجدداً از سر گرفته شد.

* حمید بابازاده مربی دروازه بانان استقلال با رحمتی و سایر گلرهای این تیم تمرین کرد.

* هنگامی که تمرین آبی پوشان در جریان بود، قلعه نویی؛ محمدمهدی نظری را کنار کشید و توصیه هایی را به این بازیکن کرد. همچنین زمانی که کریم بوستانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت با اعتراض بازیکنان روبرو شد که سرمربی استقلال در واکنش به این اتفاق تمرین را تعطیل کرد و با صدای بلند گفت « نیازی به اعتراض نیست» .

* مهرداد حسینی که مدتی در تمرینات آبی پوشان شرکت نمی کرد امروز به تمرینات این تیم برگشت.

* تمرینات آبی پوشان فردا مجدداً از ساعت ۱۸: ۳۰ دقیقه پیگیری می شود و اعضای این تیم روز چهارشنبه راهی تبریز خواهند شد.

تیم استقلال در اولین دیدار خود در لیگ برتر روز پنج شنبه به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت.