به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران ابرهایی ستاره هایمان را پوشانده است که شاید کنار زدنش کار سختی نباشد اما… کجاست دستانی که تحرک ببخشند و نسیم بورزند اما اگرچه در طول سالیان سال از عمر ورزش ایران که به درازای تاریخ است، آمده اند و رفته اند.

ابرهایی که در مقطعی ما را از دیدن ستاره ها محروم کردند اما همیشه ستارگان نوظهوری آمدند چراکه سرزمین ما مهد ستاره سازی است نه ستاره سوزی!

سرزمین ما ستاره آفرین است اگر این ابرهای مصنوعی و نابارور را خودمان با دست خودمان در آسمان رها نکنیم ستارگان بیشماری در پهنه آسمان ورزش ایران زمین خواهیم دید.

ستاره های نیم سوز این روزهای ورزش المپیکی هشدار از جنس وزنه، سنگین و سخت، سرمربی و ورزشکار که ابرهای منیتشان هوای ورزش کشور را مه آلود کرد دلمان می سوزد که این همه سرمایه با چه غروری دارد از بین می رود.

پای درد دل و عملکرد کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری که می نشینیم قاطعانه از حذف المپیکی ها حرف می زند و ستاره های جدید را نوید می دهد و نیم نگاهی هم به پشت سرش نمی کند اما باقری باید بداند این سرمایه ها یکروزه ساخته نشده اند چه پول ها و وقت هایی صرف شده تا بهدادها به مدال برسند و رستمی ها بدرخشند و انوشیروان ها بر سکو تکیه بزنند.

اگر ما جیب هایمان پر است، اگر خیالمان راحت است که مولایی ها و تقیان ها جایگزین می شوند و آسمان ما هیچ وقت بی ستاره نمی ماند، باید یادمان باشد و بدانیم که این آسمان، ستاره هایش را یکجا می خواهد، تا روشن ترین آسمان ورزش از آن ما باشد.

پای صحبت المپیکی های وزنه برداری هم که می نشینیم درد دل های فراوانی از پرخاشگری ها و استبداد سرمربی تیم ملی و به رغم خودشان احجافی که در حقشان شد، بیداد می کند و محق بودن خودشان را خواستار هستند که البته از دیدگاه ما این ها در مقابل بزرگی نام ورزش ایران، مشکلاتی کوچک است.

اما اگر چه این واکنش ها باعث شد که امروز اوضاع وزنه برداری ما به این حال و روز بیفتد اما ما همیشه بزرگانی داریم که با نام بزرگشان می توانند میانجیگری کنند. میانجیگری میان دو طیفی که دلشان برای ایران می تپد و حالا فقط حاشیه ساز شده اند.

همه ما آرزو داریم دست های بزرگان مان چه پیشکسوت وزنه برداری باشد چه بزرگ ورزشی، در دست هم قرار بگیرد. ما می خواهیم نه سیخ بسوزد و نه کباب و دیگر به جای مدال های رنگارنگ و آرامشی که امروز وزنه برداری تشنه آن است، شاهد سنگینی بار حاشیه ها بر دوش این ورزش نباشیم. /