به گزارش پ ارس به نقل از فارس، علی فتح الله زاده در خصوص جذب جاسم کرار و اینکه باشگاه در قبال این بازیکن چه رفتاری خواهد داشت گفت: این مسائل فنی است و امیر قلعه نویی خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن بود.

وی افزود: بازیکن باید کنترل شود و با او در همه زمینه ها صحبت می کنیم تا مشکلی به وجود نیاید. ضمن آنکه کرا از لحاظ فنی یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون در ایران حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص اینکه آیا جذب کرار به جدایی مجتبی جباری ربط داشت یا خیر گفت: این موضوع هیچ ربطی به جدایی جباری نداشت. شاید کرار رفتار تندی داشته باشد اما کادر فنی همه چیز را تحت کنترل دارد و قطعا از این بازیکن بهترین کارایی را بهره خواهد گرفت.

فتح الله زاده با اشاره به این موضوع که کرار به جای جاجای برزیلی به استقلال آمد گفت: رقم درخواستی جاجا بالا بود و نمی توانستیم این بازیکن را تامین کنیم اما واقعیت این است که از لحاظ فنی هم زیاد نتوانستیم زیاد او را ارزیابی کنیم.

مدیر عامل استقلال در خصوص جواد نکونام و اینکه سرانجام این بازیکن با باشگاه استقلال چه شد تصریح کرد: ما که مشکلی نداریم. سوء تفاهماتی پیش آمده که باید برطرف شود. به نظر من نکونام باید خودش تیمش را انتخاب کند. وی باید با قلعه نویی صحبت کند و تصمیم نهایی را بگیرد که بقیه موارد دیگر دست من نیست.

وی در خصوص اینکه آیا باید با نکونام جلسه دیگری بگذارد گفت:

من حرفهایم را با نکونام زده ام و صحبت هایم با این بازیکن انجام شده است ولی باید مشکلات حل شود که همانطور که گفتم نکونام باید خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

مدیر عامل استقلال در پایان گفت: لیست استقلال کامل و اسامی کامل تیم نیز به AFC ارسال شد.