به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ با حاشیه های جالبی همراه بود.

براساس این گزارش علی لاریجانی که ریاست بخش اول جلسه امروز را برعهده داشت حدود ساعت ۱۰ صبح از صحن علنی مجلس خطاب به نمایندگان گفت: از آن جایی که یک ملاقات دارم و باید از محضر شما مرخص شوم بنابراین ممکن است تا سال آینده در خدمت شما نباشم هر چند تا آخر وقت روز چهارشنبه خدمت شما هستم بنابراین سال نو را به همه همکاران تبریک عرض می کنم و آرزو دارم همه نمایندگان موفق باشند.

رئیس مجلس هم چنین خطاب به نمایندگان گفت: اگر گاهی مجبور بودیم در اداره جلسات سخت گیری کنیم از شما عذرخواهی می کنیم و باید کار را جلو می بردیم بنابراین اگر از ما بدی دید بگذرید چرا که گذشت از بزرگان است.

رئیس ۵۶ ساله مجلس در اداره آخرین جلسه سال جاری به نمایندگان گفت: اگر قرار است در عید مسافرتی داشته باشید برای شما آرزوی توفیق دارم و ان شالله که به سلامت سفر خود را انجام دهید.

براساس این گزارش سخنان لاریجانی که جو مجلس را احساسی کرده بود و جمعی از نمایندگان طبق روال با حضور در جایگاه در کنار صندلی لاریجانی حلقه زده بودند باعث شد لاریجانی نیز در این فضا به آن ها تذکر دهد.

ظاهرا نمایندگان به دنبال دریافت عیدی از رئیس مجلس بودند که لاریجانی خطاب به آن ها گفت: دور صندلی مرا خالی کنید و یک لحظه اجازه دهید حرف بزنم از این طریق کسی به چیزی نخواهد رسید، که سخنان لاریجانی باعث خنده نمایندگان شد.

در پایان نمایندگان با احساسات رئیس خود را بدرقه کردند.