به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد رویانیان اظهار کرد: ما در سایه تفکر علی دایی تیم مناسبی داریم، همچنین قرار بود چند بازیکن دیگر نیز به تیم اضافه شوند ولی در آستانه بستن قرارداد با این بازیکنان، موضوع رفتنم از باشگاه پرسپولیس مطرح شد و طبیعی است که آن ها وقتی وضعیت را نامشخص ببینند، عقب بکشند. با این حال تا هفته روز گذشته مشخص نبود که در تیم ماندنی هستم یا خیر و این موضوع خیلی به نقل و انتقالات تیم ضربه زد.

وی عنوان کرد: با تمام اتفاقاتی که افتاد، به نظرم در مجموع تیم کاملی داریم که میانگین سنش حدود ۵ سال پایین آمده و اگر بتوانیم فقط یک مهره دیگر که من و علی دایی به آن فکر می کنیم، به تیم اضافه شود، قطعا تکمیل تر نیز خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن محمدرضا خلعتبری خواهد بود، گفت: خلعتبری در حال حاضر با عجمان امارات قرارداد دارد و قراردادش هم قبل از این اقدام سخیف اماراتی ها بسته شده که قطعا او هیچ وقت ما را به آن ها نمی فروشد زیرا یک بازیکن با غیرت و دارای تعصب است ولی قرارداد قانونی دارد و باید برای فسخش هزینه کنیم، حتی ممکن است رضایت ندهند. به هر حال نباید او را تحت فشار بگذاریم ولی پیگیری هایمان را برای جذب او انجام می دهیم تا ببینیم قسمت چه می شود.

رویانیان با اشاره به وضعیت تیمش خاطر نشان کرد: بازیکنان ارزشمندی در خطوط مختلف دفاع، حمله، وهافبک جذب کردیم مثلا سید صالحی در پست فورواد به تیم اضافه شد که در آسیا آقای گل است و به نظر من یک گلزن تمام عیار است و سال گذشته دومین گلزن برتر لیگ هم بوده و یا جوانانی مثل یونس شاکری، عباس زاده و هادی نوروزی که می خواهند خودشان را نشان دهند و با غیرت نیز هستند در تیم حضور دارند.

وی ادامه داد: در خط هافبک ۱۱ بازیکن جذب کردیم یعنی در مقایسه با سال گذشته که ۵-۶ هافبک داشتیم، شرایط بسیار بهتر است. در گذشته که این بازیکنان با هم هماهنگ نبودند، رضا حقیقی را در نیم فصل دوم به مجموعه تیم اضافه کردیم که کلی تغییر به وجود آورد، خوشبختانه امسال بازیکنان خوبی مانند کفش گری، د هنوی و مارکو را در این پست به خدمت گرفتیم و جا دارد تاکید کنم که سن تیم فوتبال پرسپولیس از ۳۰ سال به ۲۵ سال کاهش پیدا کرده است به همین دلیل کارمان را با علی دایی، سرمربی تیم براساس جوان گرایی شروع کردیم و خوبی این مربی هم این است که قدرت ریسک دارد و به جوان ها اعتماد می کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به رفت و آمد افراد مختلف به هیات مدیره مدعی شد: در این مدت هر روز یک نفر را می آوردند، یکی هنوز نیازمده مصاحبه می کرد و بیانیه می داد و دیگری هم سریعا خداحافظی می کرد، بالاخره ما متوجه نشدیم چه کسانی را به هیات مدیره آوردند و چه کسانی رفتند، البته باید از محمدعباسی، وزیر ورزش و جوانان به خاطر متانت و تدبیرش و همچنین از سجادی معاونش به خاطر اینکه دوست داشت یک کار خوب در باشگاه پرسپولیس انجام شود، تشکر کنم ولی این موضوعات از خیابانی آب می خورد که یک کاخ در آنجا وجود دارد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا کامبوزیا رییس فدراسیون شطرنج که مدت عضویتش در هیات مدیره باشگاه دوامی نداشت قصد بیرون کردن شما را داشت یا خیر، تصریح کرد: به او احترام می گذارم و متاثرم از اینکه اینطور به باشگاه پرسپولیس وارد شد. به نظرم ناپختگی کرد که در نبود من مصاحبه کرد، متاسفانه مردم ایران هیچ خوششان نمی آید که یک مدیری با روی کار آمدن بخواهد پشت نفر قبلی حرف بزند. هر کسی باید کار خودش را انجام دهد. فکر می کنم از این جهت هواداران موضع گرفتند و از طرف دیگر کامبوزیا آدم با شخصیتی است که در ورزش زحمت کشیده و من او را مقصر نمی دانم.

وی ادامه داد: به دکتر عباسی، وزیر ورزش و جوانان اصرار کردم و کتبا به او نامه ای نوشتم که حتما باید علی پروین به عنوان نماینده پیشکسوتان در هیات مدیره باشد که درخواستی کتبی من در وزارت ورزش نیز موجود است.

رویانیان در مورد شکایت از بازیکنانی که با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدند ولی به تیم های دیگر رفتند، عنوان کرد: سه روز پیش با مدیر عامل باشگاه سپاهان در حضور حسن زاده رییس کمیته انضباطی طی ۲-۳ ساعت جلسه صحبت کردیم که خوشبختانه شکایت ها حل شد و مقرر شد قاسم دهنوی به کارش با قدرت در پرسپولیس ادامه دهد و فقط بحث برخورد کمیته انضباطی مطرح است که قطعا آن ها صاحب اختیارند و در خصوص موضوع شجاع خلیل زاده هم رضایت دادیم و او می تواند مشکلاتش را با باشگاه مس کرمان حل کند و به توافق برسد.

وی درباره هدف امسال تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر هم بیان کرد: ما باید با قدرت به سمت قهرمانی پیش برویم و ببینیم در آینده چه رقم خواهد خورد.