به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، حسین جباری زاده با اعلام این موضوع افزود: در مراسم تجلیل از برترین های لیگ دوازدهم فوتبال به نوعی از تمامی تیم ها تقدیر به عمل آمد اما تیم فوتبال آلومینیوم از این قاعده مستثنی بود. اگر بخشی به عنوان مظلوم ترین تیم لیگ در این برنامه گنجانده می شد، قطعا تیم آلومینیوم صاحب این عنوان می شد. آلومینیوم المهدی به مظلومانه ترین شکل ممکن و در عین شایستگی از لیگ برتر کنار گذاشته شد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان درباره سرانجام استمرار تیمداری این باشگاه در رشته های فوتبال و والیبال تصریح کرد: با تلاش تمامی مسئولان استان به ویژه استاندار هرمزگان، نمایندگان بندرعباس در خانه ملت و مدیریت کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزگان با تیمداری این باشگاه در دو رشته فوتبال و والیبال موافقت شد.

جباری زاده با اشاره به این که در هفته های آینده پس از ارزیابی های لازم سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: به دنبال بستن تیمی هستیم که بتوانیم بار دیگر مقتدرانه به مسابقات لیگ برتر صعود کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه دور جدید تمرین های آلومینیوم برای حضور در لیگ یک از دهه اول مردادماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: تاکنون با ایمان رزاقی راد، روح الله سلطانی، بابک پورغلامی و علیرضا پورمحمد به توافق لازم رسیده و در هفته های آینده با انتخاب سرمربی برای حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ یک، مذاکراتی را با سایر نفرات انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ یک از دهه سوم شهریور در دو گروه ۱۲ تیمی آغاز خواهد شد.