به گزارش پارس به نقل از فارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ به ویژه در حوزه دفاعی کشور دستور کار امروز کمیسیون بود.

وی افزود: نمایندگان ستادکل نیروهای مسلح با حضور در جلسه و بحث درباره بودجه دفاعی کشور و ضرورت ها و اولویت های دفاعی، درخواست توجه به بودجه دفاعی در سال ۹۳ را داشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: همچنین در این جلسه پیشنهادات نمایندگان در مورد بودجه وزارتخانه های امور خارجه، دفاع، کشور و اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تعیین تکلیف شد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: در این نشست، حسن کامران و فتح الله حسینی نمایندگان کمیسیون در تلفیق نظرات خود را در زمینه بودجه ۹۳ ارائه کردند و بنا شد کمیته ای با حضور یکی از نواب رئیس، رؤسای کمیته های کمیسیون، نمایندگان کمیسیون در تلفیق و مسئولانی از معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور، پیشنهادات واصله را مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار دهند و نظر خود را به کمیسیون ارائه کنند.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه تبصره های ۶، بند ه تبصره ۱۵، بند الف تبصره ۱۸ که از مواد درآمدی بودجه سال ۹۳ است و تبصره ۱۳، سایر بندهای تبصره ۱۸ و تبصره ۱۹ که از مواد هزینه ای بودجه ۹۳ بود، در جلسه کمیسیون بررسی شد و به تصویب رسید.