به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، محمدرضا خلعتبری چندی پیش با تیم عجمان امارات قرارداد بست اما به خاطر اینکه قرار است لیگ امارات در فصل جدید با نام جعلی خلیج ع ر ب ی برگزار شود، تلاش هایی برای فسخ قرارداد وی انجام شده است.

خلعتبری سعی کرد تا قرارداد خود را با این تیم فسخ کند اما بارها مسئولان اماراتی با این نظر مخالفت کردند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسماً با خلعتبری و باشگاه عجمان وارد مذاکره شد و آمادگی خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرد.

رویانیان: ماجرای خلعتبری با نکونام و تیموریان فرق دارد/ ما پورشه و بنز می دهیم آقایان قرارداد ۲ میلیاردی امضا می کنند

محمد رویانیان در خصوص پیوستن خلعتبری به پرسپولیس اظهار داشت: من موضوع خلعتبری و باشگاه عجمان را در چند روز اخیر پیگیری کردم و حتی تماس هایی را داشتم تا از آخرین وضعیت این بازیکن خوب فوتبال کشورمان با خبر شوم.

وی افزود: من برای آوردن او به پرسپولیس اقدام کرده ام اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد. خلعتبری بازیکنی بسیار باغیرت، متعصب و جسور است و ایشان به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران علاقه خاصی دارد و همیشه افتخار می کند.

رویانیان ادامه داد: این بر هیچکس پوشیده نیست که خلعتبری عاشق وطنش است اما ایشان برخلاف نکونام و تیموریان که اصلاً با تیم هایشان قرارداد نبسته بودند اما همه چیز رسانه ای شده بود مخصوصاً آقای نکونام، ماجرایش فرق دارد چون خلعتبری قبلاً قرارداد خود را امضا کرده بود.

وی تأکید کرد: تیموریان و نکونام سرمایه های فوتبال ما هستند اما آنها قراردادی را با تیم های خود امضا نکرده بودند و همه چیز رسانه ای شده بود اما خلعتبری قبل از اینکه نام مجعول خلیج ع ر ب ی بر روی لیگ امارات بگذارند با عجمان امضا کرده بود و قطعاً اگر بخواهد جدا شود باید هزینه اش را بپردازد. حالا هم این بدشانسی خلعتبری است و با این حساب ماجرای خلعتبری با تیموریان و نکونام فرق دارد چون آنها قراردادی نداشتند که بخواهند آن را لغو کنند و ما باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم.

رویانیان یادآور شد: به هر شکل ما آمادگی این را داریم که اگر شرایط مهیا شود با کمک دولت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خلعتبری را با تمام تلاش جذب کنیم، حتی من از خود خلعتبری خواستم که به پرسپولیس بیاید و حالا باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

وی در خصوص کنار گذاشتن مالکی از هیئت مدیره پرسپولیس نیز گفت: ایشان در طول دوران مسئولیتی که من داشتم همیشه از من حمایت کرد. فردی بسیار اخلاق محور و بدون حاشیه است و همیشه دوستدار پرسپولیس بوده است. ایشان در فصل جاری بارها سعی کرد به پرسپولیس آرامش بدهد که من از ایشان تشکر ویژه دارم، می خواستم برای قدردانی از مالکی به منزل ایشان بروم اما نشد. ولی در اسرع وقت به همراه مسئولان و معاونین باشگاه پرسپولیس به دفتر وی می رویم و از زحمات بی شائبه ایشان تقدیر و تشکر خواهیم کرد. ایشان برای هیئت مدیره زحمت کشیده و من از مالکی بابت اینکه از هیچ کمکی دریغ نکرد، تشکر می کنم.

رویانیان در خصوص حضور بهرام شفیع در بیمارستان نیز گفت: بالاخره شفیع به گردن فوتبال ما و ورزش کشور حق دارد. او برای ورزش ما و صدا و سیما زحمات زیادی کشیده و من امیدوارم هرچه سریع تر او را مجدداً در شبکه یک و برنامه پربیننده ورزش و مردم ببینیم. من امروز به ملاقات شفیع رفتم و همه برای سلامتی او دعا کردیم. خوشبختانه شفیع هم سرحال، سالم و قبراق است و ان شاءالله از هفته دیگر باز هم چهره زیبای او را خواهیم دید.

مدیرعامل سرخپوشان در پایان یادآور شد: متأسفانه با توجه به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر افتاد، برنامه های جذب سه بازیکن از دست ما پرید و به همین دلیل این بازیکنان را از دست دادیم. من می دانم که اتفاقات چند وقت اخیر توسط چه کسانی انجام شده ولی همه چیز تمام شد اما باید این را اعلام کنم که برخی های می گویند ما پورشه و بنز می دهیم اما خودشان قراردادهای یک میلیارد و ۷۰۰ و ۲ میلیارد تومانی بسته اند.