به گزارش پارس ، میرشاد ماجدی روز دوشنبه در گفت و گویی در باره انتخاب برادرش به عنوان مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفته بود مگر دایی برادر خود را به عنوان دستیار در پرسپولیس بکار نگرفته که از این اقدام من تعجب کرده است.

محمد دایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: جواب خاصی برای ماجدی ندارم، مگر میرشاد ماجدی خودش سرمربی تیم است که برادرش را به عنوان مربی انتخاب می کند. این تیم سرمربی دارد و او نمی تواند مربی انتخاب کند.

وی ادامه داد: بهتر است ماجدی بگوید چگونه دو سال پیش به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد. اگر یادش رفته است، زنگ بزند تا به او توضیح دهم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما بسیار مناسب است و فردا پشت در های بسته به مصاف سایپا خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: برای ما درمسابقات دوستانه به هیچ عنوان برد و باخت مهم نیست و پس از دیدار با سایپا یک بازی دوستانه سبک هم خواهیم داشت.

وی اظهارداشت: خوشبختانه ما امسال کار خود را بسیار زود آغاز کردیم و با وجود اینکه بازیکنان تیم ملی دیر به ما ملحق شدند توانستیم همه بازیکنان را با هم هماهنگ کنیم.

دایی خاطرنشان کرد: تا این لحظه از عملکرد بازیکنان پرسپولیس بسیار رضایت دارم وفکرمی کنم می توانیم با این آمادگی در مقابل تراکتورسازی هم نتیجه بگیریم.

وی درخصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی لیگ برتر، گفت: ما امسال تیم را برای قهرمانی بسته ایم و با کمک خدا می توانیم پس ازچند سال به این مهم برسیم. مطمئن باشید امسال روی کمک هواداران برای قهرمانی حساب ویژه ای باز کردیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص حواشی ایجادشده برای تغییرمدیرعامل تیم، گفت: یک مقطع به تیم حاشیه وارد شدوما راازمسیرخارج کرد اما خیلی سریع به شرایط خوب خود بازگشتیم.
وی در خصوص احتمال بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس با توجه به صحبت های رویانیان که اعلام کرده دلش نمی اید رضایت نامه او را صادر کند، گفت: در این رابطه با علی دایی هیچ صحبتی نداشته ام.

وی در رابطه بااضافه شدن بازیکنان جوان به پرسپولیس، اظهارداشت: درست است بازیکنان جوانی به تیم مااضافه شده اند اما آنها بسیار با تجربه هستند وحتی پیراهن تیم ملی را هم پوشیده اند.
دایی در خصوص احتمال اضافه شدن علیرضا حقیقی به پرسپولیس، گفت: صحبت های لازم انجام شده و شاید او ظرف دو روز آینده به پرسپولیس اضافه شود.
وی در رابطه با اینکه آیا حضوردو دروازه بان سطح بالا به پرسپولیس لطمه نمی زند، تصریح کرد: مطمئن باشید این مساله هیچ لطمه ای به پرسپولیس نمی زند و چه ایرادی دارد که دو گلر خوب در تیم باشد.