به گزارش پارس ، محمد پنجعلی در مورد پیوستن کریم انصاری فرد مهاجم فصل گذشته پرسپولیس به تراکتورسازی افزود: او خیلی ما را معطل کرد و ما را بلاتکلیف گذاشت، انصاری فرد انتخاب اول علی دایی بود و ما هم خیلی دوست داشتیم که انصاری فرد در پرسپولیس بماند.

وی در گفتگو باشبکه ایران ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و خیلی ها دوست دارند که در این تیم بازی کنند اما انصاری فرد راهنمای خوبی نداشته و این موضوع موجب شد تا از پرسپولیس جدا شود و به تراکتورسازی برود، البته دایی هم به دلیل عدم حضور انصاری فرد در فصل بدنسازی قید او را زده بود.

پنجعلی در مورد عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: تیم پرسپولیس در کل در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده است تنها امیدوارم که بازیکنان تحت تاثیر وضعیت پرسپولیس قرار نگیرند و تیم ما مجدد وارد حاشیه نشود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سال گذشته بازیکنان نامداری را به خدمت گرفتم اما در آن فصل عملکرد خوبی نداشت و در فصل گذشته به جایی نرسید.

وی افزود: در انتخاب بازیکن کادر فنی تصمیم گیری می کند و در کل اصولش این است که کادر فنی تیم یعنی علی دایی با توجه به تفکرات و سلایق خود بازیکنان مورد نظر را جذب کند و باید در انتخاب نفرات آزاد باشد و این حق کادر فنی است.

پنجعلی در مورد محمد رویانیان بیان داشت: ایشان کماکان هستند و خوشبختانه با بودن او یکسری از مسائل حاشیه ای از بین رفت، پرسپولیس از عدم ثبات مدیریت ضربه می خورد و بزرگترین معظل فوتبال ما همین عدم ثبات مدیران در تمامی باشگاه های کشور است.

وی در مورد دیدار دیروز پرسپولیس در مقابل فولاد تصریح کرد: در مجموع بازی دیروز بازی خوبی بود، پرسپولیس دیروز از فولاد شکست خورد اما همانطور که می دانید در بازی های دوستانه نتیجه ملاک نیست و در این دیدارها هیچ مربی ای به نتیجه نمی اندیشد بلکه در دیدارهای تدارکاتی عملکرد فنی تیم مورد نظر مربی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرونده جذب بازیکنان به پرسپولیس بسته شده است؟ گفت: هنوز جای خالی وجود دارد و در صورت نیاز این جای خالی را پر می کنیم.