به گزارش پارس ، به نقل ازقانون، در حالی که به خاطر مصدومیت تیم ملی را ترک کرده بود و یکی از گزینه های مورد علاقه کی روش در خط حمله بود، در فصل نقل وانتقالات لیگ برتر نتوانست تیمی برای خودش دست وپا کند. علیرضا عباسفرد که فکر نمی کرد بدون تیم بماند، به قدری عصبانی بود که حتی به غلام پیروانی هم رحم نکرد.

* خودت هم فکر می کردی بدون تیم بمانی؟
- نمی دانم بعضی از مربیان فوتبال چه فکری می کنند و دنبال چه مسایلی هستند. امسال که بیرون ماندم خیلی چیزها یاد گرفتم و متوجه شدم چه کسانی رفیقم نیستند.

* چرا در راه آهن نماندی؟
- برای راه آهن خیلی زحمت کشیدم و در سیستم ۱-۳-۲-۴ آقای دایی من آن جلو دعوا می کردم تا بقیه گل بزنند. البته ناراحت نیستم چون وظیفه ام بود. من ۸-۷ پاس گل دادم اما چون ارتباط با رسانه ها نداشتم این مسایل برایم پیش آمد که توی چشم نباشم. آقای دایی قبل از برود پرسپولیس به من گفته بود که در راه آهن نیازی به تو نداریم چون می خواهیم تیم قوی تری ببندیم.

* از دست دایی هم ناراحتی؟
- نه، خیلی چیزها از او یاد گرفتم و هر جا او را ببینم دستش را هم می بوسم. بعد از اینکه دایی رفت پرسپولیس از راه آهن با من تماس گرفتند اما بندهایی در قرارداد گنجانده بودند که هر کس می دید شاخ درمی آورد.

* شاید چون از تیم ملی خط خوردی از چشم تیم ها افتادی!
- من اگر مصدوم نمی شدم خط نمی خوردم. کی روش کارش را بلد است و دیدید که چطوری تیم را برد جام جهانی. الان این همه بازیکن از تیم های سقوط کرده در لیگ برتر هستند مثلا در همین راه آهن، آن وقت من باید بیرون بمانم از تیمم؟ شاید بعضی ها زدوبند می کنند و ما خبر نداریم!

* قرارداد راه آهن چه بود که شاخ درآوردی؟
- اول اینکه رقم پیشنهادی شان از پارسال خیلی پایین تر بود. من در این تیم به اندازه کل عمر فوتبالم مصدوم شدم و حتی ۴ تا دندان جلویی ام شکست، ابرو و سرم شکست، از دنده و پا مصدوم شدم. بعد آمده اند می گویند اگر در ترکیب باشی پول می گیری و بازی نکنی پولی به تو نمی دهیم. یعنی اگر جزو ۱۱بازیکن نباشم به من پول نمی دهند.

* جریمه هم در نظر گرفته بودند؟
- آره، اتفاقا گفتند اگر پنجم بشویم جریمه می شوی. فکر کرده اند رئال مادرید هستیم!

* معلوم است که تو را نمی خواستند و می خواستند سنگ بیاندازند.
- حتما همین طور بوده.

* از تیم دیگری پیشنهاد نداشتی؟
- اصلا از فوتبال ایران متنفرم. حاضرم بروم یک گوشه دنیا مجانی بازی کنم اما در این فوتبال نباشم. ذوب آهن آمده بود دنبالم اما وقتی لوکا آمد گفتند کارایی لازم را نداری. می خواهم بدانم آن بازیکن لیگ یکی که به جای من آورده اند کارایی اش از من بیشتر است؟ یا از گسترش فولاد تماس گرفتند بعدش گفتند که سرمربی (رسول خطیبی) گفته نمی خواهید او را بیاورید خودم می خواهم در خط حمله بازی کنم. شما بگویید، چه بلایی دارد سر فوتبال ما می آید؟

* شاید خودت هم مقصری و رفتاری داشتی که…
- بله، من مقصرم چون نمی توانم به مربی ام اس ام اس بزنم یا برایش کادو ببرم. در این فوتبال هر چه پاچه خارتر باشی موفق تری.

* نه، شاید توقع مالی بالایی داری. مثلا شاید می توانستی به عنوان یک بازیکن شیرازی در فجر بازی کنی.
- غلام پیروانی فقط ادعای اخلاق دارد وگرنه اگر معرفت داشت وقتی پدرم فوت کرد یک زنگ می زد و تسلیت خشک و خالی می گفت. کل شیراز پدرم را می شناختند، از کل ایران زنگ زدند برای تسلیت ولی شاغلام غریب نواز است فجر الان شده پاتوق بازیکنان مشهدی. دیگر جایی برای امثال ما ندارد. او به خیلی از بازیکنان شیرازی ظلم کرده. باز هم دم آقای یاوری گرم که می گفت تو باید به شیراز برگردی و به گردن شیراز دین داری. من بارها سر تمرینات فجر رفته ام، اگر مرا می خواست یک زنگ می زد حداقل اما آقای پیروانی حتی به روی خودش هم نیاورد. شما بگویید، من از مهاجمان این فصل فجر کمترم؟ !