به گزارش پارس ، به نقل ازفارس: خولیو ولاسکو پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: فکر می کنم امروز همه مشکل داشتیم. در سرویس و اسپک دچار مشکل بودیم و بازیکنان انرژی کافی را نداشتند.

وی افزود: در تمام بازی های لیگ جهانی می توانیم نکاتی را یاد بگیریم و امروز هم نکاتی را آموختیم، باید بدانیم در هر بازی چگونه بازی کنیم. بعدها در مورد این بازی ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ولاسکو در پاسخ به این سؤال که هدف بعدی تیم ایران قهرمانی آسیا است یا مسابقات المپیک خاطرنشان کرد: ما از نتایجی که در لیگ جهانی کسب کرده ایم خوشحالیم اما فکر می کنم اکنون زمان مناسبی برای خوشحالی نباشد چرا که امروز باختیم. در مجموع حضور در لیگ جهانی برای ما بسیار مهم بود.

وی افزود: از حالا به فکر قهرمانی آسیا هستیم. به عقیده من رقابت های قهرمانی آسیا همیشه سخت است و این دوره از رقابت ها نسبت به دو سال پیش متفاوت خواهد بود، برخی ها فکر می کنند با نتایجی که ایران در لیگ جهانی کسب کرده است کار آسانی در مسابقات آسیایی دارد اما باید بگویم طبق معمول مسابقات آسیایی هم سختی های خاص خودش را دارد.

ولاسکو ادامه داد: تیم ایران در مسابقات پیش رو تحت فشاری خواهد بود که تا حالا نبوده است چرا که تیم هایی مانند ژاپن، کره، استرالیا، چین و… دنبال پیروزی بر تیمی هستند که دوره گذشته قهرمان آسیا شده و در لیگ جهانی هم نتایج خوبی کسب کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: از بازیکنانم به خاطر کاری که در لیگ جهانی کردند راضی هستم. بدون شک در این ماه پیشرفت بیشتری را شاهد خواهیم بود، به آلمان ها هم تبریک می گویم چرا که امروز خیلی خوب بازی کردند.