به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه نود؛ قاسم دهنوی فصل پیش با تراکتورسازی نایب قهرمان شد و بعد از سر وصدای زیاد به پرسپولیس پیوست. به همین خاطر بازی هفته اول پرسپولیس برابر تراکتور برای این بازیکن حساسیت های زیادی دارد و شاید حواشی هم در پی داشته باشد. دیروز در همین خصوص با دهنوی همکلام شدیم که مصاحبه با او را می خوانید:

* بالاخره در تهران خانه گرفتی؟
- هنوز که نتوانستم در تهران خانه بگیرم و در هتل زندگی می کنم. ماشاءاله قیمت خانه در تهران خیلی بالاست!

* به آمادگی خوبی رسیدی؟
- از لحاظ روحی، روانی اوضاع بهتری دارم و با صحبت های دایی انگیزه ام بیشتر شده. هنوز به آمادگی ایده آل نرسیدم چون مدت هاست از تمرین دور بودم و باید بیشتر تمرین کنم. هنوز روی فرم نیستم و ۳۰ درصد کار دارم تا به شرایط بازی های رسمی برسم.

* دایی از شرایط تو رضایت دارد؟
- فکر نمی کنم مشکلی با من داشته باشد و خودش می بیند که چقدر تلاش می کنم.

* در هفته اول هم کار سختی داری؟
- به نظر من این بازی مثل داربی است. پرسپولیس و تراکتورسازی جدا از بازی های دیگر است و شرایط خاصی دارد. ما یک بازی دوستانه هم با تراکتور داشتیم اما این بازی سخت تر است. برای این بازی هم انگیزه دارند. فکر کنم بازی خیلی جذاب شود و چون اولین بازی لیگ است باید کاری کنیم هواداران به پرسپولیس دلگرم شوند.

* این بازی تحت تاثیر حاشیه ها قرار نمی گیرد؟
- فکر نکنم این اتفاق بیفتد، فوتبال حرفه ای شده و رفتن یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر طبیعی است. هواداران هم باید این مسئله را درک کنند.

* اما شاید شعارهایی علیه تو بدهند؟
- هواداران تراکتور از من ناراحت نیستند. من هم مشکلی با آنها ندارم و اتفاقا سال خوبی در تراکتور داشتم. هواداران تراکتور من را تشویق می کنند. فقط بعضی ها در شبکه های اجتماعی الکی جوسازی می کنند. من هم با جان و دل برای پرسپولیس بازی می کنم چون بازیکن این تیم هستم!

* چکت نقد شده؟
- هنوز که تاریخ چکم نرسیده و نمی دانم نقد می شود یا نه؟ !

* پورشه یا بنز نگرفتی؟
- درست نیست این مسائل رسانه ای شود و با گفتن این حرف ها بعضی ها فقط شخصیت خودشان را نشان می دهند. مهم این است که چرخ زندگی فوتبالیست ها هم بچرخد! مگر آقای فتح الله زاده وقتی وارد فوتبال شد چه داشت اما حالا میلیونر شده! خودشان که می گویند زحمت کشیدند. پس اگر کسی این حرف ها را در مورد آقای فتح الله زاده بزند، ناراحت نمی شود! فوتبالیست ها از جانشان مایه می گذارند و تکلیف آینده شان مشخص نیست. اگر یک فوتبالیست مصدوم شود چه کسی جواب زن و بچه اش را می دهد.

* پس اگر فوتبالیستی پول زیاد بگیرد از نظر تو نباید انتقاد کنند؟
- نه، چرا باید انتقاد کنند؟ ! فوتبالیست باید برای آینده اش برنامه ریزی کند. مگر چند سال می تواند فوتبال بازی کند؟ این آقایان باید منطقی حرف بزنند و اینکه کدام بازیکن چقدر پول گرفته، به کسی ارتباط ندارد!

* بالاخره پورشه گرفتی یا نه؟
- نه بابا! پورشه کجا بود؟ ! تمام این حرف ها کذب است. من که ندیدم کسی پورشه بگیرد.

* باز هم باید به کمیته انضباطی بروی؟
- ۲۵ تیر ماه باید به کمیته انضباطی بروم و هر حکمی بدهند حرفی نمی زنم. من به پول سپاهانی ها دست نزدم و همان پول را به کمیته انضباطی می دهم تا به سپاهان برگردانند.

* امسال هم باید روبروی علی کریمی بازی کنی، این تقابل را چطور می بینی؟
- کریمی تافته جدا بافته از بازیکنان دیگر است. اما من بازیکن عادی هستم و اصلا حرف زدن در این مورد درست نیست.

* چقدر طول می کشد برای پرسپولیس بازی های خوبت را نشان دهی؟
- به هر حال زمان می برد تا خودم را آماده کنم. من قول می دهم بعد از چند هفته ایده آل شوم. اوایل حضور در هر تیمی سخت است.