شاید خیلی‌ها کنجکاو باشید تا بدانید مبلغ قرارداد کاپیتان‌ها و بازیکنان پرسپولیس چقدر است. این مطلب را بخوانید


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این درخواست را سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا نیز پیش تر مطرح کرده بودند. جالب آن که امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس در مصاحبه ای جنجالی گفته بود: «من و دیگر بازیکنان پرسپولیس از روی هواداران و احساس مسوولیتی که در تیم داریم خجالت می‌کشیم که چیزی نمی‌گوییم وگرنه بخواهیم از مشکلات خودمان بگوییم که واویلاست. کمال و آقا سید (سیدجلال حسینی) هم قبلا گفته بودند و من هم با آغوش باز از آن استقبال می‌کنم و امیدوارم کسانی که مظلوم‌نمایی می‌کنند و بحث را به چیزهای کوچک‌تر می‌کشانند به این مساله توجه کنند. بیایید قرارداد من و کمال و آقاسید را منتشر کنید و آن را با قرارداد این دوستان مقایسه کنید تا متوجه تفاوت شوید. بهرحال ما سه بازیکن قدیمی تیم هستیم و باید قرارداد ما بالاتر باشد اما ما مشکلی نداریم و بیایند مبلغ قرارداد ما را با دیگر تیم‌ها مقایسه کنند. شاید این حرکت حرفه‌ای نباشد اما ما واقعا هیچ مشکلی نداریم. ببینند که چقدر بسته‌ایم و چقدر دریافتی داشته ایم.»

 

شاید خیلی‌ها کنجکاو باشند که بدانند مبلغ قرارداد کاپیتان‌های اول، دوم و سوم پرسپولیس چقدر است که از رقیبان خود دعوت می‌کنند قرارداد کاپیتان‌های خود را منتشر کنند؟

بد نیست بدانید؛ قرارداد سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که در ۴۰ سالگی هم یکی از ارکان اصلی بهترین خط دفاع لیگ بود و حتی ۴ گل حساس هم برای تیمش به ثمر رساند به قول ابراهیم شکوری واقعا یک چهارم قرارداد برخی بازیکنان تیم‌های صنعتی است.

قرارداد سید جلال حسینی در فصل تازه به اتمام رسیده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که باور نکردنی است. البته کاپیتان اول پرسپولیس هنوز یک فصل دیگر و تا پایان لیگ بیست و یکم با تیمش قرارداد دارد.

امید عالیشاه که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده نیز در لیگ بیستم با قراردادی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در این تیم توپ زد.

در بین کاپیتان‌های پرسپولیس احمد نوراللهی گران‌ترین است که مبلغ قراردادش در لیگ بیستم با پرسپولیس ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.

او برهمین اساس پیشنهاد انتشار قرارداد کاپیتان‌های تیم‌های دیگر را داشت و مصاحبه فوق را انجام داد. حالا به نظر شما قرارداد کاپیتان‌های اول، دوم و سوم رقیبان اصلی پرسپولیس به اندازه سید جلال حسینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی است؟