کمیته بین‌المللی المپیک به اشتباه مقابل در جریان برگزاری بازیهای  المپیک 2021 توکیو گزینه محل تولد نماینده تیراندازی کشورمان عنوان رژیم اشغالگر قدس را درج کرده بود. کمیته بین‌المللی المپیک  به دلیل این اشتباه در المپیک 2021 از ایران عذرخواهی کرد.


کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ضمن عذرخواهی از کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اشتباه فاحش خود در درج عنوان محل تولد آرمینا صادقیان ملی‌پوش رشته تیراندازی ایران را اصلاح کرد.

 

 عذرخواهی IOC از ایران بعد از یک اشتباه فاحش + عکس

مسئولین کمیته بین‌المللی المپیک به اشتباه مقابل گزینه محل تولد نماینده تیراندازی کشورمان در بخش بیوگرافی ورزشکاران (سایت بازی‌ها) عنوان رژیم اشغالگر قدس را درج کرده بودند که با اعتراض شدید و پیگیری شفاهی و مکتوب کادر سرپرستی کاروان، موضوع ساعاتی پس از مشاهده این اشتباه اصلاح شد.

پس از اصلاح این اشتباه در سایت، کمیته بین‌المللی المپیک با ارسال ایمیلی عذرخواهی رسمی خود را اعلام کرد که بخشی از این نامه به شرح زیر است:

امیدوارم عذرخواهی صمیمانه ما را بابت اشتباهی که توسط شرکت پیمانکاری زیر مجموعه بازیها صورت گرفت، بپذیرید. این شرکت مسئول جمع آوری اطلاعات محتوایی سایت بود و این مورد اشتباه را انجام داده است. شک نداشته باشید که موضوع، اشتباهی کاملا سهوی بوده و در اولین فرصت مورد مورد تذکر شما اصلاح شد. ممنونیم که صمیمانه ما را درک می‌کنید.

 عذرخواهی IOC از ایران بعد از یک اشتباه فاحش + عکس