به گزارش پارس ، محمد علی آبادی در گفت وگو با فارس به کره جنوبی درباره رقابت های ملی پوشان در بازی های داخل سالن گفت: تیم های ما خوب بودند و از عملکردشان راضی هستیم، امیدواریم تا پایان هم همینطور پیش بروند. فوتسال و کبدی خوب بودند و در رشته های دیگر مشکلی نداشتیم.

وی درباره اظهارات شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا مبنی بر برگزار نشدن انتخابات فدراسیون ها و کمیته در ایران اظهار داشت: آنها در مراکز تصمیم گیری جهانی قرار دارند. ما هر دو دلمان می خواهد مقررات را رعایت کنیم تا ورزش دچار مشکل نشود. توصیه ام به وزارت این است با تدبیر و منطق و خونسردی رفتار کنند و نباید رفتار انفعالی داشته باشیم. در این شرایط خاص سیاسی که مسئولان عوض می شوند و احتمالا با حضور رئیس جمهور جدید مسئولان ورزشی کشور تغییر خواهد کرد، نباید مجامع را با حاشیه تحویل آیندگان دهیم. بهتر است با گفت وگو مسائل را حل کنیم و بعد درباره برگزاری انتخابات صحبت کنیم.

وی ادامه داد: اساسنامه تصویب شده و مشکلی نداریم در بعضی جاها ما تصمیم گیرنده نیستیم و بحث مقررات جهانی مطرح است. امیدوارم به این موضوع توجه شده و بدون هیچ مشکلی انتخابات برگزار شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه وزیر اعلام کرده است از برگزاری انتخابات حمایت می کند و اگر انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شود آیا شما نماینده ای خواهید داشت، تصریح کرد: وزیر است و تصمیم می گیرد. امیدوارم مشکلی ایجاد نکند اما با توجه به اینکه کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده ما حق برگزاری انتخابات را نداریم بنابراین در مجامع به هیچ عنوان نماینده ای معرفی نخواهیم کرد.

علی آبادی درباره نامزدی اش برای ریاست کمیته ملی المپیک عنوان کرد: حضورم به اعضای مجمع مرتبط است. اگر آنها احساس کردند علی آبادی توانایی و ارتباطاتی دارد که می تواند کمک کند، مفید باشد و سطح ورزش را بالاتر ببرد ممکن است حضور پیدا کنم اما اگر دیدم تمایلی نیست تصمیم دیگری خواهم گرفت.