محمد مومنی مهاجم پیشین استقلال تهران درباره آخرین شرایط آبی‌پوشان گفت: با وجود اینکه دربی تهران از لحاظ فنی چنگی به دل نزد ولی  پرسپولیس و صعود استقلال واقعاً برای هواداران خوشایند بود به خصوص اینکه مجیدی و شاگردانش با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند اما با غیرت مثال‌زدنی خود توانستند مدعی اصلی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از گردونه رقابت‌های حذفی خارج کنند.

مومنی ادامه داد: ما در لیگ برتر سه بازی مهم پیش رو داریم و این بازی ها می‌تواند تضمین کننده سهمیه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باشد. به نظر من سخت‌ترین بازی استقلال در هفته پایانی مقابل سپاهان است و اینکه سپاهان در کورس قهرمانی حضور دارد می‌تواند برای استقلال شرایط را کمی سخت‌تر کند با این وجود شاگردان مجیدی توان انجام کارهای بزرگ را دارند و من مطمئن هستم لیگ برتر بین سه تیم قرار خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: استقلال باید قهرمان جام حذفی شود و مجیدی هم بارها این نوید را به هواداران داده است که یک جام به آنها اهدا خواهد کرد به نظر من حق استقلال و هوادارانش خیلی بیشتر از این چیزهاست و همین که بچه‌ها با غیرت بالای خود بتوانند قهرمان جام حذفی شوند جای تقدیر دارد.