رضا جعفری که از جوانان سایپا به تیم بزرگسالان اضافه شده و پنج سال است در لیگ برتر برای نارنجی پوشان به میدان می‌رود، اکنون در شرایط غیرمنتظره‌ای قرار گرفته و توسط کادر فنی تیم در اختیار باشگاه گذاشته شده است.

این مهاجم ۲۴ ساله که در تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران هم بازی کرده و دو گل صعود ایران به جام جهانی جوانان را نیز به ثمر رساند، در نیم‌فصل اول جزو نفرات موثر سایپا بود ولی در دور برگشت بخاطر مصدومیت چند هفته دور از مسابقات قرار داشت و در زمان فراز کمالوند هم شرایط قبلی برای حضور در ترکیب را پیدا نکرد.

اما حالا به رضا جعفری پس از ۶ سال حضور در سایپا عنوان شده که بنابر تصمیم کادر فنی باید در اختیار باشگاه قرار بگیرد تا کمیته فنی سایپا برای بازگشت او به تمرینات تصمیم‌گیری کند که این موضوع واکنش این مهاجم جوان را به همراه داشت.

رضا جعفری در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه" در واکنش به این اتفاق اظهار کرد: فعلا بنا ندارم صحبت کنم چون از طرف باشگاه هیچ دلیلی به من نگفته‌اند. نگفته‌اند برای چه این تصمیم را گرفته‌اند و من هم از آنها علت این تصمیم را نپرسیدم.

او در خصوص اینکه چه کسی به او خبر در اختیار گذاشته شدنش به باشگاه را گفته، ابراز کرد: سرپرست تیم با من تماس گرفتند و گفتند با تصمیم هیئت مدیره نباید سر تمرین بروم.