به گزارش پارس به نقل از تسنیم،مهدی تاج در پایان جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی اظهار داشت: در این جلسه قرار شد که 25 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی اختصاص یابد. باید یادآوری کنم که هواداران پرشور تراکتورسازی به سازمان لیگ کمک کردند و اجازه دادند که در بازی رفت تیم‌شان برابر پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هواداران بیشتری از پرسپولیس در ورزشگاه حضور یابند.

وی افزود: دستوراتی صادر شده تا 25 درصد از سکوی ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی اختصاص یابد و از آنها خواهش می‌کنیم که بیشتر از این نیایند. در این زمینه هماهنگی لازم با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و در جلسه هماهنگی این موضوع به محمود خوردبین، سرپرست تیم و پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه اعلام کردیم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به دیدار فردا عنوان کرد: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. فردا میهمان ویژه‌‌ای داریم و قرار است رئیس امنیت یوفا از نزدیک دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی را ببیند. در جلسه‌ امروز به رضا حسنی‌خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان این موضوع را عنوان کردیم و امیدواریم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و اتفاق خاصی نیفتد تا پاسخ کار ناجوانمردانه عربستانی‌ها را بدهیم و بگوییم که ناامنی در ایران وجود ندارد.

تاج با بیان اینکه بازی فردا یکی از بازی‌های پرشور لیگ خواهد بود، با اشاره به بلیت‌فروشی این دیدار گفت: بازی فردا رایگان نیست. ما سه بازی از استقلال و پرسپولیس را در پیش داریم که آهسته آهسته روند بلیت‌فروشی آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تهران نماینده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و هر سه نماینده فوتبال ایران در آسیا از شهرستان‌ها هستند، خاطرنشان کرد: این برای فوتبال تهران و فوتبال کشور خیلی بد است، اما امیدواری زیادی داریم که پرسپولیس و استقلال فصل آینده دو سهمیه آسیا را بگیرند که این اتفاق به سود کشور است. چون باعث می‌شود بازی‌ها پرشورتر برگزار شود، لیگ پرشورتر می‌شود و این اتفاق به سود فوتبال خواهد بود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه چرا پرسپولیس و استقلال به این روز افتادند که حالا بخواهیم به حال فوتبال تهران افسوس بخوریم، اظهار داشت: به نظر من تغییر مکرر مدیران در این دو باشگاه عاملی شد تا در پرسپولیس و استقلال بی‌ثباتی به وجود بیاید. در این چند سال 10، 11مدیر در این دو باشگاه فعالیت کردند و می‌بینید که اکنون که مدیریت این باشگاه‌ها به ثبات رسیده، وضعیت سرخابی‌ها نیز بهتر شده است. اکنون ارزیابی شخصی من از پرسپولیس خیلی خوب است و استقلال هم خوب عمل می‌کند. هر دو تیم از لیگ برتر شانس گرفتن سهیمه آسیایی را دارند و علاوه بر آن استقلال از جام حذفی هم می‌تواند سهمیه بگیرد.

تاج در مورد زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه قرار است سقف قرارداد به لیگ برتر بازگردد، گفت: نه، چنین چیزی نیست. سقف قرارداد چیزی بود که فیفا هم از آن ایراد گرفت.

وی درباره اینکه آیا سازمان لیگ برای تغییر متوالی مربیان قانونی اجرا خواهد کرد یا نه که مربیان هم ثبات داشته باشند، تصریح کرد: این موضوع در اختیار هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره باشگاه‌هاست. سازمان لیگ نمی‌