تیم ملی انگلیس امشب بعد از 55 سال اولین فینال خود را در یک تورنمنت بزرگ تجربه می‌کند. این در حالی است که در سمت مقابل تیم ملی ایتالیا دهمین فینال مهم خود را در یک تورنمنت ملی برگزار خواهد کرد.

طی روزهای گذشته بحث های زیادی در رابطه با ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس در دیدار فینال مطرح شده است اما حالا نشریه سان انگلیس مدعی شده که سه شیرها امشب با یک تغییر نسبت به بازی نهایی مقابل دانمارک پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

بر اساس این گزارش ستاره جوان تیم ملی انگلیس یعنی بوکایو ساکا امشب کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند. در واقع گرت ساوتگیت تصمیم گرفته که از  کایل واکر، هری مگوایر و جان استونز در عمق خط دفاعی خود استفاده کند. همچنین در کناره ها کیه‌ران تریپیر و لوک شاو به عنوان دفاع های راست و چپ در زمین حضور خواهند داشت. همچنین در میانه میدان کالوین فیلیپس، دکلن رایس، رحیم استرلینگ و میسون مونت حاضر خواهند بود و هری کین نیز به عنوان مهاجم نوک انگلیس بازی خواهد کرد.

در این گزارش همچنین ادعا شده که روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تغییری نسبت به دیدار نیمه نهایی در ترکیب تیمش ایجاد نخواهد کرد.